„Microsoft 365“ saugumo monitoringas 

Bendradarbiaudami su CYBERS galime pateikti savo klientams geriausius saugumo sprendimus. 

Kai vartotojai naudojasi debesų paslaugomis, labai svarbu, kad būtų taikomos visos priemonės saugumui užtikrinti. Priešingu atveju, tai kelia rimtą grėsmę organizacijoms. Pavyzdžiui, gali kilti pavojus dėl galimybės perimti el. pašto adresą, pavogti asmeninę informaciją ir komercines paslaptis ar net perimti visos organizacijos infrastruktūros ir verslo kontrolę. 

Šiuos tikslus galima pasiekti teikiant šias paslaugas:

„M365“ saugumo stebėjimas

Pirmiausia renkame informaciją ir analizuojame debesies nustatymus.

Trumpa esamos padėties apžvalga:

 

Įvertinama, kiek organizacija yra pažeidžiama per galimą debesies ataką 
Daugiausia dėmesio skiriama kritiniams trūkumams
TOP5 saugos problemos ir jų sprendimo būdai
Geresnis konfigūravimas pakeitimų, kuriuos galima įdiegti dabartinėje aplinkoje be papildomų išlaidų

   

„Exchange Online“stiprinimas

„Exchange Online“ yra populiaraus „Microsoft Exchange“ serverio „Microsoft Cloud“ versija, teikianti el. pašto, kalendoriaus ir kontaktų valdymo paslaugas milijonams verslo vartotojų viešajame debesyje.

Mes patikrinsime šiuos aspektus:
 

„Exchange Online“ prisijungimo politiką
Prieigą prie el. pašto per interneto naršyklę
„Exchange“ apsaugos politiką
Sukčiavimo ir apgavysčių el. paštu prevenciją ir ataskaitų teikimą
Priėjimą prie organizacijos duomenų per mobiliuosius įrenginius  
Bendruosius saugos parametrus, kurie turi įtakos „Exchange Online“ saugumui 

   

„Microsoft 365“ saugumo monitoringas 

Norint išvengti galimos žalos, reikia nuolat stebėti debesies aplinką.

Stebėjimo paslauga apima šias funkcijas:
  Svarbiausių „Microsoft 365“ saugos patobulinimų konfigūravimas  
Būtinų „Microsoft 365“ žurnalų gavimas ir koreliacija 
Automatinis pranešimas klientui apie incidentą el. paštu  
Platformos valdymo stebėsena ir profilaktinės patikros  
Žurnalo šaltiniai, jungčių valdymas ir stebėjimas 
Įspėjimų politikos tikrinimas ir atnaujinimas
Papildomi konkretaus kliento saugumo naudojimo atvejai
Pradinė perspėjimo signalų analizė ir klaidingų teigiamų duomenų pašalinimas
Reagavimo į incidentus paslauga ir bendravimas su klientu
Mėnesinės ataskaitos ir incidentų analizės

 

Atsisiųskite produkto aprašymą

Susisiekite su mumis