Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Dažnai užduodami klausimai

1.

Kaip pakeisti kompiuterio slaptažodį?

  Jei esate prisijungę prie biuro tinklo:
  klaviatūroje paspauskite CTRL + ALT + DELETE ir naujame lange pasirinkite „pakeisti slaptažodį“.
  Jei nesate prisijungę prie biuro tinklo:
  įjunkite VPN ir prisijunkite;
  klaviatūroje paspauskite CTRL + ALT + DELETE ir naujame lange pasirinkite „pakeisti slaptažodį";
  atsijunkite nuo VPN ir vėl prisijunkite, naudodami naują slaptažodį.

2.

Kompiuteris lėtai veikia, ką daryti?

  Pabandykite uždaryti programas. Jei niekas nesikeičia, susisiekite su mūsų IT palaikymo komanda.
  Iš naujo paleiskite kompiuterį.

3.

Kaip skaityti el. laiškus „MS Office 365“ žiniatinklio programoje?

  Tai paprasta, atidarykite žiniatinklio naršyklę, įveskite „https://outlook.office.com/“ ir pradėkite ja naudotis.

4.

Kompiuteryje neatsidaro „Outlook".

  Pabandykite kompiuterį paleisti iš naujo.
  Jei tai nepadeda, kreipkitės į IT palaikymo tarnybą.

5.

Išeinu atostogų ir turiu peradresuoti savo el. laiškus kolegai. Kaip tai padaryti?

  Prisijunkite prie „Office 365 Web Outlook“ https://outlook.office.com/
  Eikite į https://outlook.office.com/mail/options/mail/forwarding ir nustatykite laiškų persiuntimą.

6.

Kaip įjungti pranešimą „Esu išvykęs"?

  „Out of Office“ pranešimus galima įjungti tiek žiniatinklyje, tiek įprastoje programoje:
  „Outlook“ darbalaukyje atidarykite Failas -> Informacija> „Automatiniai pranešimai";
  Žiniatinklio programoje „Out Of Office“ pranešimą galima įjungti adresu https://outlook.office.com/mail/options/mail/automaticReplies

7.

Nepavyksta įkelti „OneDrive“ failų.

  Patikrinkite, ar „OneDrive“ veikia. (Piktograma turėtų būti dešiniajame užduočių juostos kampe arba po paslėptomis piktogramomis).
  Pilka piktograma reiškia: „OneDrive“ yra neprisijungęs. Spustelėkite jį ir prisijunkite.
  Mėlyna piktograma reiškia: „OneDrive“ yra prisijungęs. Patikrinkite kitus veiksmus.
  Patikrinkite, ar įjungtas sinchronizavimas:
  dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite piktogramą. Pasirinkite „Nustatymai“> Skirtukas „Atsarginė kopija“> „Tvarkyti atsarginę kopiją“> sekite žingsnius naujame lange.
  Jei „OneDrive“ veikia, patikrinkite, ar jame nemeta jokių sinchronizavimo klaidų.
  Jei kompiuterio paleidimas iš naujo nepadėjo, kreipkitės į IT palaikymo tarnybą.

8.

Kaip atidaryti failus „OneDrive“ debesyje?

  Prisijunkite prie portal.office.com
  Spustelėkite „OneDrive“ piktogramą kairėje.

9.

Kaip bendrinti failą/aplanką „OneDrive"?

  Jei norite bendrinti failus savo kompiuteryje, dukart spustelėkite „OneDrive“ piktogramą;
  pasirinkite failą/aplanką, spustelėkite jį dešiniuoju pelės klavišu ir pasirinkite „Bendrinti";
  įveskite gavėjo el. pašto adresą;
  spustelėkite „Siųsti".

10.

Neveikia skaitmeninis pasirašymas.

  Patikrinkite, ar ID programinė įranga nesiūlo atnaujinimo.
  Jei ID programinė įranga atnaujinta, susisiekite su IT palaikymo komanda, kuri pataisys naujinimą.

11.

Nepavyksta prisijungti prie banko naudojant ID kortelę/mobiliojo ryšio ID.

  Ar ID programinė įranga atpažįsta ID kortelę skaitytuve?
  Patikrinkite, ar ID programinė įranga siūlo atnaujinimą.
  Išbandykite kitą žiniatinklio naršyklę.
  Jei nepadeda nei viena iš aukščiau išvardytų priemonių, susisiekite su IT palaikymo komanda.

12.

Nepavyksta prisijungti prie spausdintuvo.

  Patikrinkite, ar spausdintuvas įjungtas.
 

Problema yra susijusi su spausdintuvu:

  spausdintuvo ekrane gali būti rodoma klaida (baigėsi popierius, trūksta rašalo ir pan.). Paprastai tokiu atveju spausdintuvas jums pasakys, kaip tęsti toliau.
  Jei spausdintuvas neturi ekrano, šalia mygtukų turi būti indikatoriaus lemputė. Iškilus problemoms, lemputė turėtų būti oranžinė (gali mirksėti). Gali padėti spausdintuvo paleidimas iš nauj.
 

Problema susijusi su kompiuteriu:

  Jei spausdintuvas prijungtas per USB (prie spausdintuvo prijungti keli kabeliai. Vienas iš jų sujungtas su kompiuteriu):
  atjunkite USB kabelį nuo kompiuterio;
  iš naujo paleiskite spausdintuvą;
  prijunkite USB kabelį atgal prie kompiuterio (po sėkmingo prisijungimo turėtų būti trumpas pranešimo garsas):
  pabandykite spausdinti dar kartą ir įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamą spausdintuvą.
  Jei tai tinklo spausdintuvas (tarp spausdintuvo ir kompiuterio nėra kabelių):
  išbandykite „Windows“ pataisą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> „Spausdintuvas ir skaneriai“ -> „Pridėti spausdintuvą ar skanerį".
  Žemiau bus pateikiamas spausdintuvų, kuriuos kompiuteris jau  atpažįsta, sąrašas.
  Pasirinkite reikiamą spausdintuvą ir spustelėkite „Tvarkyti".
  Spustelėkite „Paleisti trikčių šalinimo įrankį“ (angl., Run the troubleshooter).
  Pabandykite dar kartą pridėti spausdintuvą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> Spausdintuvas ir skaneriai -> Pridėti spausdintuvą arba skanerį.
  Prieš pridedant naują, būtų gerai ištrinti seną spausdintuvą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> „Spausdintuvas ir skaneriai“ -> Pasirinkite spausdintuvą -> spustelėkite „Pašalinti įrenginį“.
  Naujo spausdintuvo pridėjimas atliekamas tame pačiame lange. Tiesiog pasirinkite „Pridėti spausdintuvą ar skanerį“. Kai paieška bus baigta, bus rodomas kompiuterio rastų spausdintuvų sąrašas.
  Pasirinkite reikiamą ir spustelėkite „Pridėti įrenginį“ arba „Įdiegti įrenginį“ (priklausomai nuo „Windows“ versijos mygtukas skiriasi).
  Pabandykite spausdinti dar kartą.
  Jei aukščiau pateiktos rekomendacijos nepadėjo, susisiekite su IT palaikymo komanda.
 

SUSISIEKITE SU MUMIS

+370 6610 6500
  pagalba@primend.com

 

 

Gaukite pasiūlymą