Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Klientų aptarnavimas ir IT palaikymas Baltijos šalyse

Klientų aptarnavimas ir IT palaikymas Baltijos šalyse 

Mes pilnai integravome visas Baltijos šalių komandas ir esame kaip viena – puoselėjame tas pačias vertybes, turime bendrą pagalbos tarnybą, taikome vienodus klientų valdymo procesus ir standartus. Mūsų komandoje iš viso dirba 50 specialistų, kalbančių 6 kalbomis ir turinčių daugiau nei 30 skirtingų „Microsoft“ sertifikatų. Mes esame vieni didžiausių „Microsoft“ partnerių Baltijos šalyse ir 7 kartus iš eilės pelnėme „Microsoft“ Metų partnerio titulą. 

„Primend“ biurai veikia Taline, Rygoje ir Vilniuje. Mes teikiame galutinio vartotojo palaikymą (1 lygis), serverio ir tinklo palaikymą (2 lygis) bei aukščiausios klasės „Microsoft 365“ ir „Azure“ konsultacijas. „Primend“ turi vieną centralizuotą duomenų centrą „Primend Cloud“, skirtą visiems Baltijos šalių klientams. 

 Pridėtinės vertės ir naudos dirbant su vienu IT partneriu Baltijos šalyse 

1 lygio galutinio vartotojo palaikymas 

  Standartizuotos ir centralizuotos klientų aptarnavimo procedūros visose trijose šalyse, kad būtų patenkinti kliento verslo poreikiai
  IT paslaugų valdymas pagal ITIL 4
  Centralizuotas vietinių IT vadybininkų paslaugų teikimas
  Centralizuota IT dokumentacija

Sertifikuoti „Primend“ specialistai

  50 specialistų, kalbančių 6 kabomis: EE, LV, LT, RU, PL ir EN
  Specialistai, turintys daugiau nei 30 „Microsoft“ sertifikatų – nuo PC operacinių sistemų iki aukšto lygio debesų infrastruktūros

IT palaikymo Baltijos šalyse pranašumai

  Ta pati vartotojo patirtis ir klientų pasitenkinimas visose trijose šalyse
  Mažiau IT partnerių – paprastesnis bendravimas
  Centralizuojant klientų aptarnavimo procesus, galime optimizuoti išlaidas
  Mes turime išteklių klientus konsultuoti visais su IT susijusiais klausimais ir patenkinti visus su IT susijusius poreikius
  Turėdami centralizuotą klientų aptarnavimą, galime pasiūlyti efektyvų ir greitesnį SLA trikdžiams ir problemoms spręsti
  Geresnė IT įrangos kaina ir sklandesnė logistika tarp šalių
  Paslaugos ir sprendimai visoje vertės grandinėje

Gaukite pasiūlymą

Atsisiųskite produkto aprašą