Siekiant užtikrinti sklandžią įmonės veiklą, nepaprastai svarbu IT palaikymo paslaugos, greita pagalba vartotojui, patikimas duomenų talpinimas ir saugojimas. „Primend“ komandoje dirba patyrę technikos specialistai, kurių žinios ir patirtis užtikrina greitį ir kokybę teikiant visas įmonei reikalingas su IT palaikymu susijusias paslaugas.  

Mūsų tikslas – greitas ir kokybiškas aptarnavimas bei klientų pasitenkinimas. 

Pagalbos vartotojoui paslauga

Pasirašius sutartį su „Primend“, klientams teikiama vartotojų pagalbos paslauga. Tai vartotojų instruktavimas, problemų identifikavimas ir sprendimas. Šią paslaugą teikiame per nuotolį arba atvykus į vietą. Vartotojų pagalbos užklausas gauna apmokyti specialistai, pasirengę nedelsiant išspręsti didžiąją dalį problemų. Techninė „Primend“ komanda yra pakankamai didelė, kad galėtų klientui suteikti greitą techninę pagalbą. 

SKAITYTI DAUGIAU ►

Serverių ir tinklo administravimo paslaugos

Fiziniams ir virtualiesiems serveriams reikalingas kasdienis palaikymas ir administravimas. Serverio palaikymo paslauga, teikiama sutartį su „Primend“ sudariusiems klientams. Ji apima serverių atnaujinimą, nuolatinį 24/7 monitoringą (kietojo disko, atminties ir procesoriaus talpos stebėjimą) bei klaidų prevenciją. Serverių aptarnavimo paslauga paprastai teikiama taip, kad klientas jos net nepastebi, nes dažniausiai tai vyksta po darbo valandų. 

SKAITYTI DAUGIAU ►

„Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga

Ši paslauga sukurta įmonėms, kurios nenori pačios konfigūruoti ir nustatyti vartotojų, sąrašų, leidimų ar licencijų „Microsoft 365“ administratoriaus portale. Norėdami jums suteikti visapusišką pagalbą atliekant minėtas užduotis, sukūrėme paprastą ir prieinamą paslaugą – „Microsoft 365“ pagalbos tarnybą. Naudojantis šios tarnybos paslaugomis, paprastai sprendžiami mažiau sudėtingi su „Office 365“ ir „Microsoft 365“ operacijomis susiję klausimai.

SKAITYTI DAUGIAU ►

Debesijos paslaugų palaikymas

„Primend“ komandos tikslas – būti geriausiu debesų kompiuterijos paslaugų teikėju ir techniniu konsultantu rinkoje. Mes norime būti tikri, kad maksimaliai naudojatės debesų kompiuterijos paslaugų galimybėmis, nepaisant to, ar debesyje turite vieną serverį, ar visas įmonės paslaugas. Esame pasirengę teikti pagalbą, susijusią su visomis debesų kompiuterijos paslaugomis ir jų naudojimu įmonėje. 

SKAITYTI DAUGIAU ►

 IT vadybininkas ir konsultacijos 

Ši paslauga skirta vidutinio dydžio įmonėms (iki 250 vartotojų), kurios neturi IT vadybininkų savo komandoje. 

IT vadybininko paslauga apima: 

  • IT plėtros krypčių nustatymą, atsižvelgiant į įmonės poreikius; 
  • dalyvavimą įmonės vadovų susitikimuose ir IT plėtros organizavimą, atsižvelgiant į verslo poreikius; 
  • IT biudžeto sudarymą ir įgyvendinimo monitoringą; 
  • IT technologijų veikimo užtikrinimą (kompiuterių ir telefonų tinklo, įrenginių ir programinės įrangos, registrų ir duomenų bazių), bendravimą su paslaugų teikėjais; 
  • IT vartotojams skirtų taisyklių sukūrimą ir vykdymo stebėjimą; 
  • IT įrangos priežiūrą ir jos veikimo be trikdžių užtikrinimą bendradarbiaujant su paslaugos teikėju; 
  • IT pirkimų organizavimą; užtikrinimą, kad įmonėje yra visos būtinos technologijos;  
  • IT saugumo priemonių užtikrinimą; 
  • IT padalinio planavimą, organizavimą, kontrolę ir valdymą. 

Pagalba konsoliduojant ir sujungiant sistemas  

Po įmonių įsigijimo ir susijungimo (angl. mergers and acquisitionsM&A), labai svarbu kuo greičiau užtikrinti  sklandų veiklos tęstinumą bei perėjimą. Tai yra rimtas iššūkis įmonei. Vienas iš svarbiausių uždavinių yra perkelti verslą užtikrinančias IT sistemas į bendrą platformą ir jas konsoliduoti. „Primend“ specialistai įvertina abiejų įmonių IT sistemas, aprašo procesus ir sukuria instrukcijas, kad perėjimas vyktų sklandžiai ir būtų išvengta įmonės veiklos sustabdymo. Mes perkeliame el. pašto sistemas į bendrą platformą ir suvienodiname vartotojų prieigos reikalavimus pagal įmonės nuostatus. Sukuriame tikslią dokumentaciją ir apmokome darbuotojus, kad įmonė galėtų sklandžiai tęsti savo veiklą. 

TABLOO pagalba 

Augant įmonei ir jos veiklos apimtims, būtina tobulinti intranetą bei įvairius dokumentų valdymo sprendimus. Be to, įmonėje nuolat atsiranda naujų poreikių, kurių ji negali patenkinti savarankiškai. TABLOO pagrįsta „Microsoft Sharepoint“ internetine duomenų baze. „Microsoft“ nuolat kuria savo programų naujinius, todėl specialiai jūsų sprendimams sukurtos sąsajos ir nustatymai gali pradėti strigti.  

TABLOO sprendimas su pagalbos paslauga leidžia „Primend“ specialistams operatyviai teikti pagalbą kliento įmonės darbuotojams, naudojantiems šį sprendimą ir kuriant naujas galimybes. Taip „Primend“ komanda visuomet žino darbuotojų poreikius, gali suteikti daugiau naudingų rekomendacijų mokymų metu bei siūlyti įmonei naudingus pokyčius.