Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Vilgerts

Ingrīda Burgmeistare | Verslo palaikymo vadovas

„Primend“ klientų sąraše – įvairių verslo sričių atstovai. Ir kiekvienam iš šių verslų taikome individualius sprendimus. Esame įsipareigoję savo klientams nuolat gerinti jų kasdienių verslo procesų kokybę ir padėti augti. Taigi, kruopščiai gilinamės į kiekvienos įmonės specifiką ir poreikius – kad galėtume teikti tinkamiausią IT paslaugų kompleksą, užtikrinantį didžiausią įmanomą vertę.

Vienas svarbiausių advokatų kontoros „Vilgerts“ prioritetų – duomenų apsauga. Todėl, pradedant bendradarbiavimą, vienas iš pirmųjų darbų buvo pagerinti tinklų saugumą, pakeisti ugniasienę, įdiegti centralizuotai valdomas antivirusines programas ir užtikrinti, kad prie tinklo galėtų prisijungti tik įgalioti asmenys. Taip pat buvo įdiegtas kelių veiksnių autentifikavimas, siekiant užkirsti kelią slaptažodžių vagystės atakoms ir ženkliai sumažinti kitų kibernetinių grėsmių riziką. Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – šiuo metu dirbame su duomenų šifravimu, kad apsaugotume kompiuterio standžiuosius diskus.


Mūsų bendradarbiavimas prasidėjo 2021 m. gruodį – tuo metu, kai „Vilgerts“ planavo kraustytis į naujas biuro patalpas. Prireikė nemažai pastangų tinkamai organizuoti ir optimizuoti IT infrastruktūrą. Anksčiau ji buvo gana fragmentuota, ir tai sukeldavo sunkumų vykdant kasdienius IT procesus. Licencijos buvo perkamos iš vieno tiekėjo, debesijos paslaugos iš kito, o IT palaikymą teikė dar kitas partneris. Dėl to darbuotojai dažnai nesuprato, į kurį partnerį kreiptis pagalbos konkrečioje situacijoje. Prisiėmėme atsakomybę už visus IT procesus. Tapome vieninteliais IT paslaugų teikėjais. Taip užtikrinome vieningą, visapusišką ir sistemingą IT infrastruktūros valdymą.


Naujame įmonės biure įdiegėme naują tinklo infrastruktūrą ir Wi-Fi ryšį. Atlikome išsamų infrastruktūros vertinimą ir inventorizaciją, įnešdami aiškumo ir tvarkos į IT įrangos inventorizaciją.


Be to, pertvarkėme licencijų prenumeratą ir optimizavome išlaidas. Mūsų ekspertai pasirinko „Microsoft Business Premium“ licencijas kaip finansiškai naudingiausią sprendimą. Jame yra visi reikalingi produktai, o išlaidos nėra pernelyg didelės. 
Taip pat sukūrėme atsarginę sistemą, kuri užtikrina svarbių duomenų ir dokumentų saugumą. Iki bendradarbiavimo su „Primend“, „Vilgerts“ buvo teikiama 90 dienų atsarginės kopijos paslauga. Šiuo metu įmonės dokumentų, elektroninių laiškų ir kitų duomenų atsarginės kopijos yra saugomos nuolat.


Anksčiau apie visas IT problemas buvo pranešama per vieną „Vilgerts“ kontaktinį asmenį. Tai buvo nepatogu ir neefektyvu visoms susijusioms šalims. Šiuo metu darbuotojai kreipiasi tiesiai į mūsų pagalbos tarnybą, kur reikiamą pagalbą gauna daug greičiau. Taip pat pristatėme specializuotą kompiuterių valdymo programą, kuri leidžia atidžiai stebėti ir operatyviai įvertinti kompiuterinės technikos susidėvėjimą bei jos atnaujinimo poreikį. Darbuotojams nebereikia daryti miglotų prielaidų apie būklę ir problemų priežastis. Visus juos operatyviai ir centralizuotai sprendžia kvalifikuoti mūsų komandos profesionalai.


Artimiausiu metu planuojame sukurti ir įdiegti intranetą, pritaikytą specifiniams „Vilgerts“ poreikiams. Tarp artimiausių žingsnių numatytas išlaidų ataskaitų teikimo modernizavimas ir elektroninių parašų įdiegimas, palengvinantis nuotolinį darbą. Kadangi advokatų kontoros dokumentų apimtys nuolat didėja (bylų skaičius šiuo metu viršija 250 000), dokumentų bibliotekos struktūra turi būti efektyviai pertvarkoma, užtikrinant patogią ir operatyvią bylų paiešką.


Advokatų kontora „Vilgerts“ teisines paslaugas teikia nuo 2008 m., didžiausią dėmesį įmonė skiria individualiems sprendimams, kokybei ir greičiui. Bendradarbiavimas su „Primend“ – patikimu ir profesionaliu IT partneriu – padeda „Vilgerts“ savo klientams teikti aukščiausios kokybės aptarnavimą.