Konferencijų kambario sprendimų palaikymas

*skirta „Teams Rooms“ įrenginiams

Nuolatinė pagalba

  • Automatinis operacinių sistemų ir „Teams“ programos naujinimas;
  • rankinis papildomų įrenginių (kamerų, garsiakalbių, mikrofonų) versijų atnaujinimas kas mėnesį/ketvirtį:
                           "Jabra Direct"
                           "Logitech Sync"
                           Ir kiti įrenginiai.
     
  • Įrenginio foninio vaizdo pritaikymas pagal įmonės poreikius;
  • kliento deleguoto asmens apmokymas greitai nustatyti klaidas ir pašalinti problemą;
  • automatinio įrenginio perkrovimo konfigūracija.

Veikimo klaidų sprendimai

  • Greita instrukcija telefonu, kad įrenginys veiktų;
  • klaidų aptikimas ir sprendimas nuotolini būdu (per „TeamViewer“);
  • klaidos nustatymas naudojant „Microsoft Teams“ administravimo centrą ir jos išsprendimas;
  • pagalba atstatant įrenginio veikimą atvykus į vietą.

Būtinos sąlygos teikti paslaugą

  • Reikalingos 365 administratoriaus teisės arba bent „Teams“ administratoriaus teisės;
  • renginyje turi būti įdiegtas „TeamViewer“ (slaptažodis saugomas „IT Glue“ programėlėje).

 

Kaina: 17€/+PVM (mėn.)

Atsisiųskite produkto aprašą