Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Konferencijų kambario sprendimų palaikymas

*skirta „Teams Rooms“ įrenginiams

Nuolatinė pagalba

  • Automatinis operacinių sistemų ir „Teams“ programos naujinimas;
  • rankinis papildomų įrenginių (kamerų, garsiakalbių, mikrofonų) versijų atnaujinimas kas mėnesį/ketvirtį:
                           "Jabra Direct"
                           "Logitech Sync"
                           Ir kiti įrenginiai.
     
  • Įrenginio foninio vaizdo pritaikymas pagal įmonės poreikius;
  • kliento deleguoto asmens apmokymas greitai nustatyti klaidas ir pašalinti problemą;
  • automatinio įrenginio perkrovimo konfigūracija.

Veikimo klaidų sprendimai

  • Greita instrukcija telefonu, kad įrenginys veiktų;
  • klaidų aptikimas ir sprendimas nuotolini būdu (per „TeamViewer“);
  • klaidos nustatymas naudojant „Microsoft Teams“ administravimo centrą ir jos išsprendimas;
  • pagalba atstatant įrenginio veikimą atvykus į vietą.

Būtinos sąlygos teikti paslaugą

  • Reikalingos 365 administratoriaus teisės arba bent „Teams“ administratoriaus teisės;
  • renginyje turi būti įdiegtas „TeamViewer“ (slaptažodis saugomas „IT Glue“ programėlėje).

 

Kaina: 17€/+PVM (mėn.)

Gaukite pasiūlymą

Atsisiųskite produkto aprašą