Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Gamesys Estonia

Miguel Caron | „Baltic Studios“ vadovas ir generalinis direktorius

„Gamesys Estonia“ priklauso pirmaujančiai tarptautinei internetinių lošimų operatorei „Gamesys Group“, kuri yra puikiai strategiškai pasirengusi ateities plėtrai augančiame pasauliniame sektoriuje. Įmonės istorijoje – daug sėkmingų susijungimų. Paskutinis jų įvyko 2021 m. antroje pusėje, kai įmonė susijungė su „Bally's Interactive“. Kartu jos tapo vienu pirmaujančių pramogų tiekėjų pasaulyje, turinčiu dešimtis milijonų žaidėjų ir tūkstančius darbuotojų įvairiose šalyse. Jų misija – tapti labiausiai linksminančia internetinių žaidimų kompanija pasaulyje.

„Gamesys“ istorija prasidėjo nuo „Jackpotjoy“, tačiau netrukus įmonė išaugo į apdovanojimus pelniusią dizainerių, kūrėjų ir operatorių komandą, kuri yra sukūrusi kai kurias pirmaujančias žaidimų svetaines ir programas.

2018 m. „Gamesys Estonia“ nusprendė, kad jiems reikia vietinio IT palaikymo. Buvo pradėta partnerio paieška ir taip mūsų keliai susikirto. Jų norėjo surasti nedidelę įmonę su panašiai mąstančių žmonių komanda. Kadangi „Gamesys“ partnerius renkasi pagal vertybes, mes jiems puikiai tikome. Panašios vertybės persismelkę visuose mūsų procesuose ir tai buvo svarbi mūsų partnerystės dalis.

Kai prasidėjo mūsų partnerystė, abi įmonės buvo panašiame savo kelionės etape. Mes augome kartu, o augant visada reikia įdėti daugiau darbo. Mūsų bendradarbiavimas prasidėjo nuo to, kad kelis kartus per savaitę dirbome jų ofise kaip įmonės IT specialistas. Mūsų komandos darbuotojas padėjo jų įmonės vartotojams spręsti įvairius IT poreikius, mes pasiūlėme jiems „Išmaniųjų rankų“ paslaugą, kuriant IT sprendimus pagal „Gamesys Group“ instrukcijas. Ir, žinoma, net kelis kartus pasitelkėme savo know-how ir personalą perkeliant „Gamesys“ biurus. Šiandien mūsų bendradarbiavimas jau kiek kitoks. Dabar įmonė jau turi savo IT konsultantą įmonės viduje. Tačiau abiem pusėms malonus bendradarbiavimas ir įdirbis dėl to nenutrūko – „Primend“ išlieka kaip užnugaris, jei „Gamesys“ konsultantui prireiktų papildomos pagalbos. Mes taip pat liekame jų techninės įrangos tiekėjais.

„Baltic Studios“ vadovas ir „Gamesys Estonia“ generalinis direktorius Miguel Caron, apie mūsų partnerystę sako: „Gero verslo partnerio paieška labai panaši į gyvenimo partnerio paieška: svarbu, kad abu norėtų augti ta pačia kryptimi ir tuo pačiu greičiu. Tai mes  patyrėme bendradarbiaudami su „Primend“. Mes pasitikėjome vieni kitais ir gerais, ir sudėtingais laikais. Pasitikėjimas – tai gebėjimas numatyti elgseną ir rezultatus. Pasitikėjimas kuriamas bėgant laikui ir susiduriant su iššūkiais. Mes jį kūrėme kartu augdami, todėl mūsų abipusis pasitikėjimas yra tvirtas ir patikrintas realiose situacijose. „Primend“ turėjo realios įtakos mūsų įmonės augimui ir sėkmei. Mes tikimės, kad ir mes jiems buvome svarbūs. Tokie turi būti verslo santykiai.“

„Primend“ su kiekvienu klientu santykius vertina kaip partnerystę ir bendradarbiavimą, todėl mes neteikiame standartizuotos vartotojo palaikymo paslaugos. Mes į kiekvieną klientą žiūrime asmeniškai, atsižvelgdami į būtent jo poreikius.