Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

„Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga

Ši paslauga sukurta įmonėms, kurios nenori pačios konfigūruoti ir nustatyti vartotojų, sąrašų, leidimų ar licencijų „Microsoft 365“ administratoriaus portale. Norėdami jums suteikti visapusišką pagalbą atliekant minėtas užduotis, sukūrėme paprastą ir prieinamą paslaugą – „Microsoft 365“ pagalbos tarnybą. Naudojantis šios tarnybos paslaugomis, paprastai sprendžiami mažiau sudėtingi su „Office 365“ ir „Microsoft 365“ operacijomis susiję klausimai. „Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga taip pat suteikia galimybę naudotis „Primend“ prekyviete (angl. Marketplace), kur, prireikus, patys galite atlikti paprastas užduotis, o atsiskaityti už tai galite naudojantis kasdieninio atsiskaitymo galimybe per „Primend“ atsiskaitymo sistemą (taip jums nereikės naudotis jūsų įmonės kreditine kortele „Microsoft“ aplinkoje).
 
Mėnesinis mokestis už „Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslaugą yra 4€ vienam vartotojui. 

„Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga apima:

 vartotojų prieigos sukūrimą;
 vartotojų pašalinimą;
 vartotojo slaptažodžių keitimą;
 licencijos istorijos žurnalą;
 pašto adresų sąrašų sukūrimą, vartotojų įtraukimą į sąrašą ar pašalinimą iš jo;
 „O365 SecureScore“ vertinimą ir pasiūlymų teikimą;
 pagalbą „O365“ klausimais teikiančio asmens konsultacijas;
 pagalbos tarnybos internetinę aplinką: darbo registravimą, darbo stebėjimą, ataskaitų teikimą;
 galimybę naudotis „Primend“ prekyviete (angl. Marketplace).
 
„Microsoft 365“ pagalbos tarnyba neapima paslaugų, kurios yra įtrauktos į pagalbos vartotojui paslaugą.

Gaukite pasiūlymą