„Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga

Ši paslauga sukurta įmonėms, kurios nenori pačios konfigūruoti ir nustatyti vartotojų, sąrašų, leidimų ar licencijų „Microsoft 365“ administratoriaus portale. Norėdami jums suteikti visapusišką pagalbą atliekant minėtas užduotis, sukūrėme paprastą ir prieinamą paslaugą – „Microsoft 365“ pagalbos tarnybą. Naudojantis šios tarnybos paslaugomis, paprastai sprendžiami mažiau sudėtingi su „Office 365“ ir „Microsoft 365“ operacijomis susiję klausimai. „Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga taip pat suteikia galimybę naudotis „Primend“ prekyviete (angl. Marketplace), kur, prireikus, patys galite atlikti paprastas užduotis, o atsiskaityti už tai galite naudojantis kasdieninio atsiskaitymo galimybe per „Primend“ atsiskaitymo sistemą (taip jums nereikės naudotis jūsų įmonės kreditine kortele „Microsoft“ aplinkoje).
 
Mėnesinis mokestis už „Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslaugą yra 4€ vienam vartotojui. 

„Microsoft 365“ pagalbos tarnybos paslauga apima:

 vartotojų prieigos sukūrimą;
 vartotojų pašalinimą;
 vartotojo slaptažodžių keitimą;
 licencijos istorijos žurnalą;
 pašto adresų sąrašų sukūrimą, vartotojų įtraukimą į sąrašą ar pašalinimą iš jo;
 „O365 SecureScore“ vertinimą ir pasiūlymų teikimą;
 pagalbą „O365“ klausimais teikiančio asmens konsultacijas;
 pagalbos tarnybos internetinę aplinką: darbo registravimą, darbo stebėjimą, ataskaitų teikimą;
 galimybę naudotis „Primend“ prekyviete (angl. Marketplace).
 
„Microsoft 365“ pagalbos tarnyba neapima paslaugų, kurios yra įtrauktos į pagalbos vartotojui paslaugą.

Gaukite pasiūlymą