Debesijos paslaugų palaikymas yra sukurtas didesnėms įmonėms, savo komandoje turinčioms IT vadovą, IT administratorių ir (arba) visą IT komandą. „Primend“ teikiamos paslaugos vertė pagrįsta žiniomis ir patirtimi, kurią įgijome įgyvendindami įvairius projektus ir dalyvaudami įvairiuose mokymuose. Šioje srityje dirbame jau 15 metų, o mūsų komandos žinios ir patirtis neabejotinai yra geriausios Baltijos šalių rinkoje.

„Primend“ komandos tikslas – būti ir išlikti geriausiu debesijos paslaugų diegėju ir techniniu konsultantu. Mes norime būti tikri, kad įsigydami debesies paslaugas pasirenkate tinkamą paketą, o pradėję naudotis paslaugomis, maksimaliai išnaudojate jų teikiamas galimybes. Esame pasirengę teikti pagalbą visais klausimais, susijusiais su debesų paslaugomis ir jų naudojimu įmonėje, perėjimu iš skirtingų platformų į „Microsoft“ aplinką, dėl paslaugų saugumo ir administravimo.

“Primend” Debesijos paslaugų palaikymas apima:

 Techninę pagalbą (teikiame lietuvių, anglų, rusų, estų ir latvių kalbomis)
 Licencijavimo klausimais konsultuoja asmuo, kuris specializuojasi šioje srityje
 Bendraujame su trečiosiomis šalimis („Microsoft Azure“ ir „Microsoft 365“ paslaugų teikėjais, „Amazon“, „Google“, „Pipedrive“)
​​​​​​​ Teikiame technines konsultacijas dėl „Microsoft 365“, „Office 365“ paslaugų („OneDrive“ verslui, „Sharepoint“, „Teams“, „Power BI“, EMS, „Intune“)
​​​​​​​ Teikiame technines „Azure“ paslaugų konsultacijas
​​​​​​​ Atliekame „ADConnect“, ADFS stebėjimą ir integravimo su kitomis debesų paslaugomis palaikymą
​​​​​​​ Atliekame debesijos paslaugų monitoringą
​​​​​​​ Konsultuojame dėl naujų debesijos paslaugų diegimo
​​​​​​​ Konsultuojame dėl saugumo, teikiame „Secure Score“ analizę ir rekomendacijas
​​​​​​​ Suteikiame galimybę naudotis „Primend“ prekyviete (angl. Marketplace) – licencijų tvarkymo ir atsiskaitymo aplinka
​​​​​​​ Į užklausas atsakome per 1 valandą

Kuo „Primend“ debesijos paslaugų palaikymas skiriasi nuo kitų tiekėjų siūlomų paslaugų:

​​​​​​​ Esame visada pasiekiami el. paštu, telefonu ar gyvai vykstančiu susirašinėjimo pokalbiu.
​​​​​​​ Įmonėje dirba technologijų ekspertų komanda – susisiekę su „Primend“ technine pagalba, galite būti tikri, kad kalbėdami apie debesų paslaugas bendraujate su technologijų ekspertu. Mes suprantame, kad laikas yra pinigai, todėl mūsų tikslas – greitai surasti atsakymą ir operatyviai išspręsti gautas užklausas.
​​​​​​​ Mums ypač svarbu veiklos efektyvumas – susisiekę su debesijos paslaugų palaikymo tarnyba, galite būti tikri, kad ieškant atsakymo į jūsų užklausą ir ją sprendžiant dėsime visas pastangas ir dirbsime greitai. Mes ne tik išsprendžiame jūsų esamą užklausą, bet ir siūlome geresnio sistemos veikimo sprendimus. Mūsų žinios ir požiūris į klientus yra kaip tik tai, kas išskiria mus iš kitų paslaugų teikėjų.
​​​​​​​ Skaidrumas – jei neturime atsakymo, neapsimetinėjame. Esame sąžiningi ir siūlome tolimesnius veiksmus, kurie padėtų surasti greitą užklausos sprendimą. Mūsų techniniai specialistai gali prisijungti prie įvairių debesijos paslaugų duomenų bazių, kur mes gauname greitesnę ir kokybiškesnę techninę pagalbą.
 Dokumentacija – visą reikiamą su kliento įmone susijusią informaciją kaupiame „Primend“ informacinėje sistemoje. Todėl klientas gali būti tikras, kad mes išsamiai informuoti apie kliento sistemas ir sistemų sąsajas. Tai žymiai sutrumpina laiką, kurį iškilus problemai tektų skirti pirminės informacijos surinkimui. Sukaupta informacija leidžia kur kas greičiau pateikti atsakymą klientui.

GAUKITE PASIŪLYMĄ ►