Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Nauji „Microsoft 365“ įkainiai

Autorius: Helen Neudorf Laikas: 2021 m. rugsėjo 06 d.

„Microsoft“ paskelbė apie „Microsoft 365“ komercinių įkainių pokyčius – tai pirmasis esminis kainų atnaujinimas nuo tada, kai prieš dešimtmetį startavo „Office 365“. Šis kainodaros atnaujinimas susijęs su išaugusia verte, kurią „Microsoft“ suteikė savo klientams per pastaruosius 10 metų. Kaina bus rodoma doleriais. Kaina eurais keisis apie 10%. Pažvelkime į kai kurias naujoves, kurias bendrovė pristatė per pastarąjį dešimtmetį trijose pagrindinėse srityse – bendravimas ir bendradarbiavimas, saugumas ir atitiktis, dirbtinis intelektas (AI) ir automatizavimas – taip pat ir garso konferencijų galimybės.

Dešimtmetis nuolatinių naujovių

Per dešimt metų „Office 365“ išaugo iki daugiau nei 300 milijonų mokamų komercinių vietų. Tuo metu „Microsoft“ nuolat papildomai investavo, kad patenkintų besikeičiančius klientų poreikius. Prieš ketverius metus buvo pristatytas „Microsoft 365“ paketas, kuris sujungia geriausias „Office“, „Windows“ ir įmonių mobilumo bei saugumo (angl. Enterprise Mobility and Security, EMS) funkcijas. Tais pačiais metais buvo papildyta ir „Microsoft Teams“ platforma, kaip vienintelis integruotas sprendimas, kuriame galima organizuoti susitikimus, kalbėtis, skambinti, bendradarbiauti ir automatizuoti verslo procesus – tiesiogiai darbo eigoje.

Tiesą sakant, nuo tada, kai buvo pristatytas „Microsoft 365“, rinkinį papildė 24 programos(1) – „Microsoft Teams“, „Power Apps“, „Power BI“, „Power Automate“, „Stream“, „Planner“, „Visio“, „OneDrive“, „Yammer“ ir „Whiteboard“ – išleista daugiau nei 1 400 naujų funkcijų ir galimybių trijose pagrindinėse srityse.

1. Bendravimas ir bendradarbiavimas. „Microsoft Teams“ yra nauja darbo, gyvenimo ir mokymosi priemonė, kuria kas mėnesį naudojasi daugiau nei 250 milijonų aktyvių vartotojų. „Teams“ pristatytas 2017 m. kaip vienintelis integruotas sprendimas, kuriame galima organizuoti susitikimus, kalbėtis, skambinti, bendradarbiauti ir automatizuoti verslo procesus, naudojant „Office“ programas. Vien per 2020 m. buvo išleista daugiau nei 300 naujų galimybių, įskaitant režimą „Kartu“, fono efektus, didelį galerijos vaizdą, galimybę „pakelti ranką“ pokalbių metu, išreikšti tiesiogines reakcijas, padalinti auditoriją į atskirus kambarius (angl. breakout rooms), tiesioginės kalbos subtitrus (angl. live captions) su garsiakalbių priskyrimu ir „Fluid“ komponentus. Ir tai tik keletas naujų galimybių.

„Microsoft“ „Teams“ platformoje pristatė naują bendradarbiavimo programų kategoriją, giliai integruodama „Power Platform“, „Whiteboard“, „Lists“, „Planner“, „Shift“, „Forms“ ir „SharePoint“, taip suteikdama žmonėms ir organizacijoms galimybę dirbti hibridiniu būdu. Įmonės, tokios kaip „Adobe“, „Atlassian“, „Salesforce“, SAP, „ServiceNow“ ir „Workday“, sukūrė programas, kurios yra glaudžiai integruotos su „Teams“, leidžia įtraukti verslo procesus ir funkcijas į tiesioginį darbų srautą.

„Microsoft“ ir toliau diegia naujoves, susijusias su galimybe bendradarbiauti tiek realiuoju laiku, tiek ir asinchroniškai. Bendrovė pristatė galimybę bendradarbiauti realiuoju laiku „Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“ darbalaukio programose, taip pat vis daugiau galimybių, tokių kaip @paminėjimai, užduočių priskyrimas, modernūs komentarai ir automatinis išsaugojimas, tai dar labiau supaprastino bendradarbiavimą. Jie taip pat pridėjo ir išplėtė „OneDrive“ debesies saugyklą ir „Exchange Online“ pašto dėžutes.

2. Saugumas ir atitiktis. Šiuo metu kibernetinio saugumo poreikis yra didesnis nei bet kada anksčiau. Didėjant kibernetinių atakų srautui, rafinuotumui ir mastui, saugumas ir atitiktis yra kiekvienos organizacijos prioritetas. Nuo to laiko, kai pirmą kartą buvo pristatytas „Microsoft 365“, paketas papildytas naujomis apsaugomis, padedančiomis organizacijoms apsisaugoti nuo išpirkos reikalaujančių programų ir kitų grėsmių. Be to, atsirado tokios galimybės, kaip duomenų praradimo prevencija (angl., data loss prevention,  DLP) el. paštui ir dokumentams, jautrumo įspėjimai ir pranešimų šifravimas, kurios taip pat padeda organizacijoms neprarasti svarbiausių duomenų. Pristatyti ir galingi atitikties pajėgumai, padedantys organizacijoms sumažinti riziką ir reaguoti į didėjančius reguliavimo reikalavimus, tokius kaip turinio paieška, „eDiscovery“ ir „Litigation Hold” pagrindai. Integruotas mobiliųjų įrenginių valdymas (angl., Built-in mobile device management, MDM) ir kiti valdymo įrankiai, pvz., „Microsoft Endpoint Manager“, padeda administratoriams palaikyti nuotolinę ir hibridinę darbo jėgą.

3. AI ir automatizavimas. Per pastarąjį dešimtmetį „Microsoft“ produktyvumo ir bendradarbiavimo programose buvo pritaikytos dirbtinio intelekto (angl., artificial intelligence, AI) galimybės, kad kiekvienas galėtų pasiekti daugiau. „Microsoft 365“ pakete pristatėme dirbtiniu intelektu paremtas naujoves, padedančias vartotojams tapti geresniais rašytojais, dizaineriais ir pranešėjais. Debesyje veikiantis dirbtinis intelektas dabar automatiškai sukuria žemėlapius, diagramas ir „Excel“ lenteles, rūšiuoja el. laiškus ir pašalina netvarką „Outlook“. O dirbtiniu intelektu paremtas vertimas realiuoju laiku, teksto subtitravimas ir transkripcija daro bendradarbiavimą ir bendravimą prieinamesnį ir patrauklesnį visiems.

Išplėstos garso konferencijų galimybės

„Microsoft“ paskelbė, kad per ateinančius kelis mėnesius „Microsoft Teams“ papildys neribotomis skambučių galimybėmis, kuriomis galės naudotis įmonės, verslai, pagalbos tarnybos ir valstybinės institucijos. Net ir didėjant galimybėms jungtis per debesis, mes žinome, kad žmonės prisijungia prie „Teams“ susitikimų keliaudami ar būdami vietovėse, kur yra prastas interneto ryšys. Šiuo metu ši galimybė yra „Microsoft 365 E5“ ir „Office 365 E5“, ir „Microsoft“ mano, kad skambinimas yra svarbi bendradarbiavimo „Teams“ platformoje dalis. Prieinama prenumeratoriams daugiau nei 70 šalių, interaktyvus 44 kalbų ir tarmių palaikymas, neribotos galimybes skambinti suteikia daugiau užtikrintumo, kad vartotojai galės prisijungti prie savo „Microsoft Teams“ susitikimų beveik iš bet kurio įrenginio, nepriklausomai nuo vietos.

Nauja kainodara

„Microsoft“ paskelbti kainų pakeitimai įsigalios po šešerių mėnesių. 2022 m. kovo 1 d. jie atnaujins savo kainų sąrašą šiems komerciniams produktams: „Microsoft 365 Business Basic“ (nuo 5 USD iki 6 USD vienam vartotojui), „Microsoft 365 Business Premium“ (nuo 20 USD iki 22 USD), „Office 365 E1“ (nuo 8 USD iki 10 USD) ), „Office 365 E3“ (nuo 20 USD iki 23 USD), „Office 365 E5“ (nuo 35 USD iki 38 USD) ir „Microsoft 365 E3“ (nuo 32 USD iki 36 USD). Šie kainų pokyčiai bus taikomi visame pasaulyje, su vietinės rinkos pritaikymu tam tikruose regionuose. Šiuo metu nenumatoma keisti mokymosi ir plataus vartojimo prekių kainų.

Kadangi lyderiai visame pasaulyje nori suteikti savo darbuotojams galimybę dirbti lanksčiau, taikyti hibridinį darbą, akivaizdu, kad kiekvienai organizacijai reikės naujo žmonių, vietų ir procesų veiklos modelio. „Microsoft“ yra pasiryžusi ir toliau nuolat teikti naujoves, padedančias klientams sėkmingai veikti ir klestėti šiandien ir ateityje.

________________________________________

(1)2011 m. birželio mėn. pristatytame „Office 365“ buvo „Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „Outlook“, „Lync“, „Exchange“ ir „InfoPath“ programos. Nuo to laiko išsiplėtėme pridėdami naujų programų – visiškai ar iš dalies – ir visiškai naujų galimybių, tokių kaip: „Access“, „Bookings“, „Delve“, „Forms“, „GroupMe“, „Kaizala“, „Lens“, „Lists“, „OneDrive“, „OneNote Class Notepad“, „Planner“, „Power Apps“, „Power Automate”, „Power BI“, „Publisher”, „SharePoint“, „Staff Hub“, „Stream“, „Sway“, „Teams“, „To-Do“, „Visio“, „Whiteboard“ ir „Yammer“.

 

Prenumeruoti naujienlaiškį