„Primend“ pristato paslaugą, skirtą „Microsoft 365“ licencijų optimizavimui ir Jūsų organizacijos saugumo lygio stiprinimui.
Ši paslauga padės maksimaliai išnaudoti jau turimų licencijų vertę ir užtikrinti, kad taikomos saugumo priemonės būtų atnaujinos ir veiksmingos.
„M365“ licencijų optimizavimas
Kaip patikimas IT partneris, atliekame išsamų Jūsų turimų „Microsoft“ licencijų vertinimą, siekdami optimizuoti jų naudojimą ir sustiprinti saugumą. Dirbdami kartu su Jumis per seminarą, nustatome keletą pagrindinių tobulinimo sričių.
Keletas dažniausiai pasitaikančių pastebėjimų:
- nenaudojamų „Office“ diegimų, įtrauktų į licencijas, identifikavimas;
- rekomendacijos, kaip įdiegti saugumo funkcijas, kurios jau įtrauktos į turimų licencijų paketus;
- trečiųjų šalių antivirusinių ir kitų paslaugų (pvz., „Dropbox“) konsolidavimas į „MS365“ sprendimus.
„Secure Score“
„Microsoft Secure Score“ – tai galingas vertinimo įrankis, padedantis organizacijoms suprasti ir pagerinti savo saugumo būklę „Microsoft 365“ aplinkoje. Mūsų ekspertų komanda atlieka išsamią Jūsų įmonės „Secure Score“ analizę ir pateikia rekomendacijas.
Padedame Jums susisteminti ir prioretizuoti pasiūlymus, atsižvelgiant į Jūsų organizacijos brandos lygį ir jau turimas licencijas. Mūsų tikslas – padėti Jums pasiekti tokį saugumo lygį, kuris atitiktų Jūsų komforto zoną ir sektoriaus standartus, siekiant bent jau vidutinio lygmens, palyginti su panašaus dydžio organizacijomis.
Keletas dažniausiai pasitaikančių pastebėjimų:
- daugfaktorinis autentifikavimas (MFA) nepritaikytas visiems naudotojams;
- naudojami pasenę prisijungimo metodai;
- buvę darbuotojai vis dar turi prieigą prie sistemos;
- nėra taisyklių, reikalaujančių, kad įrenginiai, prisijungiantys prie įmonės duomenų, atitiktų saugumo standartus;
- nėra politikos, apsaugančios jautrią informaciją.
Kiti žingsniai
- konfidencialumo sutarties (NDA) pasirašymas;
- „Global Reader“ teisių suteikimas;
- „Primend“ ekspertų atliekama duomenų analizė (2 savaitės);
- rezultatų pristatymas gyvai arba per „Teams“ susitikimą (1,5–2 val.);
- išvadų ir rekomendacijų ataskaitos pateikimas klientui.