1.
|
Kaip pakeisti kompiuterio slaptažodį?
|
| |
Jei esate prisijungę prie biuro tinklo: |
| |
 klaviatūroje paspauskite CTRL + ALT + DELETE ir naujame lange pasirinkite „pakeisti slaptažodį“. |
| |
Jei nesate prisijungę prie biuro tinklo: |
| |
įjunkite VPN ir prisijunkite; |
| |
klaviatūroje paspauskite CTRL + ALT + DELETE ir naujame lange pasirinkite „pakeisti slaptažodį"; |
| |
atsijunkite nuo VPN ir vėl prisijunkite, naudodami naują slaptažodį. |
2.
|
Kompiuteris lėtai veikia, ką daryti?
|
| |
Pabandykite uždaryti programas. Jei niekas nesikeičia, susisiekite su mūsų IT palaikymo komanda. |
| |
Iš naujo paleiskite kompiuterį. |
3.
|
Kaip skaityti el. laiškus „MS Office 365“ žiniatinklio programoje?
|
| |
Tai paprasta, atidarykite žiniatinklio naršyklę, įveskite „https://outlook.office.com/“ ir pradėkite ja naudotis. |
4.
|
Kompiuteryje neatsidaro „Outlook".
|
| |
Pabandykite kompiuterį paleisti iš naujo. |
| |
Jei tai nepadeda, kreipkitės į IT palaikymo tarnybą. |
5.
|
Išeinu atostogų ir turiu peradresuoti savo el. laiškus kolegai. Kaip tai padaryti?
|
| |
Prisijunkite prie „Office 365 Web Outlook“ https://outlook.office.com/ |
| |
Eikite į https://outlook.office.com/mail/options/mail/forwarding ir nustatykite laiškų persiuntimą. |
6.
|
Kaip įjungti pranešimą „Esu išvykęs"?
|
| |
„Out of Office“ pranešimus galima įjungti tiek žiniatinklyje, tiek įprastoje programoje: |
| |
„Outlook“ darbalaukyje atidarykite Failas -> Informacija> „Automatiniai pranešimai"; |
| |
Žiniatinklio programoje „Out Of Office“ pranešimą galima įjungti adresu https://outlook.office.com/mail/options/mail/automaticReplies |
7.
|
Nepavyksta įkelti „OneDrive“ failų.
|
| |
Patikrinkite, ar „OneDrive“ veikia. (Piktograma turėtų būti dešiniajame užduočių juostos kampe arba po paslėptomis piktogramomis). |
| |
Pilka piktograma reiškia: „OneDrive“ yra neprisijungęs. Spustelėkite jį ir prisijunkite. |
| |
Mėlyna piktograma reiškia: „OneDrive“ yra prisijungęs. Patikrinkite kitus veiksmus. |
| |
Patikrinkite, ar įjungtas sinchronizavimas: |
| |
dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite piktogramą. Pasirinkite „Nustatymai“> Skirtukas „Atsarginė kopija“> „Tvarkyti atsarginę kopiją“> sekite žingsnius naujame lange. |
| |
Jei „OneDrive“ veikia, patikrinkite, ar jame nemeta jokių sinchronizavimo klaidų. |
| |
Jei kompiuterio paleidimas iš naujo nepadėjo, kreipkitės į IT palaikymo tarnybą. |
8.
|
Kaip atidaryti failus „OneDrive“ debesyje?
|
| |
Prisijunkite prie portal.office.com |
| |
Spustelėkite „OneDrive“ piktogramą kairėje. |
9.
|
Kaip bendrinti failą/aplanką „OneDrive"?
|
| |
Jei norite bendrinti failus savo kompiuteryje, dukart spustelėkite „OneDrive“ piktogramą; |
| |
pasirinkite failą/aplanką, spustelėkite jį dešiniuoju pelės klavišu ir pasirinkite „Bendrinti"; |
| |
įveskite gavėjo el. pašto adresą; |
| |
spustelėkite „Siųsti". |
10.
|
Neveikia skaitmeninis pasirašymas.
|
| |
Patikrinkite, ar ID programinė įranga nesiūlo atnaujinimo. |
| |
Jei ID programinė įranga atnaujinta, susisiekite su IT palaikymo komanda, kuri pataisys naujinimą. |
11.
|
Nepavyksta prisijungti prie banko naudojant ID kortelę/mobiliojo ryšio ID.
|
| |
Ar ID programinė įranga atpažįsta ID kortelę skaitytuve? |
| |
Patikrinkite, ar ID programinė įranga siūlo atnaujinimą. |
| |
Išbandykite kitą žiniatinklio naršyklę. |
| |
Jei nepadeda nei viena iš aukščiau išvardytų priemonių, susisiekite su IT palaikymo komanda. |
12.
|
Nepavyksta prisijungti prie spausdintuvo.
|
| |
Patikrinkite, ar spausdintuvas įjungtas. |
| |
Problema yra susijusi su spausdintuvu:
|
| |
spausdintuvo ekrane gali būti rodoma klaida (baigėsi popierius, trūksta rašalo ir pan.). Paprastai tokiu atveju spausdintuvas jums pasakys, kaip tęsti toliau. |
| |
Jei spausdintuvas neturi ekrano, šalia mygtukų turi būti indikatoriaus lemputė. Iškilus problemoms, lemputė turėtų būti oranžinė (gali mirksėti). Gali padėti spausdintuvo paleidimas iš nauj. |
| |
Problema susijusi su kompiuteriu:
|
| |
Jei spausdintuvas prijungtas per USB (prie spausdintuvo prijungti keli kabeliai. Vienas iš jų sujungtas su kompiuteriu): |
| |
atjunkite USB kabelį nuo kompiuterio; |
| |
iš naujo paleiskite spausdintuvą; |
| |
prijunkite USB kabelį atgal prie kompiuterio (po sėkmingo prisijungimo turėtų būti trumpas pranešimo garsas): |
| |
pabandykite spausdinti dar kartą ir įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamą spausdintuvą. |
| |
Jei tai tinklo spausdintuvas (tarp spausdintuvo ir kompiuterio nėra kabelių): |
| |
išbandykite „Windows“ pataisą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> „Spausdintuvas ir skaneriai“ -> „Pridėti spausdintuvą ar skanerį". |
| |
Žemiau bus pateikiamas spausdintuvų, kuriuos kompiuteris jau atpažįsta, sąrašas. |
| |
Pasirinkite reikiamą spausdintuvą ir spustelėkite „Tvarkyti". |
| |
Spustelėkite „Paleisti trikčių šalinimo įrankį“ (angl., Run the troubleshooter). |
| |
Pabandykite dar kartą pridėti spausdintuvą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> Spausdintuvas ir skaneriai -> Pridėti spausdintuvą arba skanerį. |
| |
Prieš pridedant naują, būtų gerai ištrinti seną spausdintuvą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> „Spausdintuvas ir skaneriai“ -> Pasirinkite spausdintuvą -> spustelėkite „Pašalinti įrenginį“. |
| |
Naujo spausdintuvo pridėjimas atliekamas tame pačiame lange. Tiesiog pasirinkite „Pridėti spausdintuvą ar skanerį“. Kai paieška bus baigta, bus rodomas kompiuterio rastų spausdintuvų sąrašas. |
| |
Pasirinkite reikiamą ir spustelėkite „Pridėti įrenginį“ arba „Įdiegti įrenginį“ (priklausomai nuo „Windows“ versijos mygtukas skiriasi). |
| |
Pabandykite spausdinti dar kartą. |
| |
Jei aukščiau pateiktos rekomendacijos nepadėjo, susisiekite su IT palaikymo komanda. |
| |
|