Rinkodaros veiklai ir geresnei jūsų patirčiai užtikrinti mes naudojame trečiųjų šalių paslaugų slapukus. Daugiau apie tai, kaip naudojame slapukus ir kaip galite juos valdyti, skaitykite spustelėję „Privatumo nuostatos“.

Puikios naujienos mažoms įmonėms: „Teams Essentials“

Autorius: Helen Neudorf Laikas: 2022 m. sausio 06 d.

Pastarieji 20 mėnesių mažoms įmonėms buvo gana sudėtingi. „Jos turėjo demonstruoti ypatingą lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti, dažnai turėdamos tik ribotą prieigą prie įrankių ir technologijų“, – sakė „Microsoft“ „Modern Work“ viceprezidentas Jared Spataro. „Microsoft“ paskelbė apie  „Teams Essentials“ – pirmąjį atskirą „Microsoft Teams“ pasiūlymą, sukurtą specialiai mažoms įmonėms. „Teams Essentials“ suteikia mažoms įmonėms profesionalų ir įperkamą verslo susitikimų sprendimą, kuris leidžia produktyviai bendradarbiauti ir palaikyti ryšį hibridinėje darbo aplinkoje.

„Teams Essentials“ sukurta mažoms įmonėms. Tai apima funkcijas, kurių reikia mažoms įmonėms aptarnaujant klientus – tai ir neriboti grupiniai vaizdo skambučiai iki 30 valandų, grupiniai pokalbiai, failų bendrinimas ir kalendorius. Ir tik 3,40 EUR vienam vartotojui per mėnesį. Šiuo metu tai yra labiausiai prieinamas „viskas viename“ sprendimas rinkoje. Naudodamos „Teams Essentials“ mažos įmonės – nuo restoranų ir mažmenininkų iki profesionalių paslaugų teikėjų – gali lengvai susitikti, bendradarbiauti, bendrauti ir aptarnauti klientus naujais būdais.

Įperkamų bendravimo priemonių reikia ne tik tradicinėms pelno siekiančioms mažoms įmonėms. Ne pelno siekiančios organizacijos, religinės organizacijos, mokyklos ir bendruomenės taip pat neretai susiduria su sunkumais užmegzti ryšį ir veiksmingai bendradarbiauti. „Teams Essentials“ leidžia organizacijoms ir mažoms įmonėms veikti greitai ir tai padaryti be didelių IT žinių. „Teams Essentials“ suteikia galimybę veikti lengvai ir efektyviai ir tiems, kurie turi „Teams“ paskyrą, ir tiems, kurie jos neturi. Nors nemokama „Microsoft Teams“ versija vis dar prieinama, „Teams Essentials“ siūlo platesnes galimybes, pvz., ilgesnius susitikimus ir daugiau vietos saugykloje. Pažiūrėkime atidžiau, kaip „Teams Essentials“ gali patenkinti jūsų poreikius.

Neturint tinkamų komunikacijos priemonių, glaudus bendradarbiavimas su klientais ir partneriais gali tapti iššūkiu bet kokiam verslui. „Teams Essentials“ sujungia jau esamas „Teams“ galimybes su funkcijomis, kurios sukurtos specialiai mažoms įmonėms ir bendruomenių grupėms:

  • Ilgesnis susitikimų laikas – susitikimai gali trukti iki 30 valandų, todėl nereikia jaudintis, jei „Teams Essentials“ susitikimas užsitęs. Ir  nesvarbu, bendraujate vienas su vienu ar grupėje.
  • Didelis susitikimų pajėgumas – galimybė vienu metu į pokalbį sujungti iki 300 žmonių. Taip „Teams Essentials“ leidžia visiems būti tame pačiame virtualiame kambaryje.
  • Kalendoriaus integravimas – be integracijos su „Outlook“ kalendoriumi, į „Microsoft Teams“ integruotas ir naujas „Google“ kalendorius, o tai reiškia, kad galite naudoti esamą kalendoriaus įrankį ir neatsilikti nuo tvarkaraščių bei tvarkyti susitikimus.

*„Google“ kalendorius bus integruojamas netrukus.

  • Paprasta pakviesti žmones į susitikimą. Tiesiog pridėkite prie „Teams“ susitikimo kvietimo dalyvio el. pašto adresą. Jis gaus kvietimą į susitikimą su nuoroda prisijungti. Jeigu pakviestas asmuo neturi „Teams“, susitikimas bus atidarytas tiesiai jo naršyklėje. Nereikia prisiregistruoti, prisijungti ar įdiegti.
  • Interaktyvūs susitikimai – profesionalūs susitikimų įrankiai ir galimybės, pvz., susitikimų laukiamasis, virtualus fonas, režimas „Together“, tiesioginiai subtitrai, tiesioginės reakcijos ir kt., padaro organizacijos susitikimus patrauklesnius.

„Teams Essentials“ supaprastina mažų įmonių ir bendruomenių grupių bendravimą, pasitelkiant vieną sprendimą pokalbiams ir susitikimams – taupo laiką ir, svarbiausia, susitikimus ir pokalbius palaiko kontekste. Šioje platformoje yra įrankių, leidžiančių efektyviai dirbti su bet kuo, įskaitant „Office“ žiniatinklio programas, failų bendrinimą, grupinius pokalbius, užduočių valdymą ir kt.

  • Papildoma saugykla debesyje – nesijaudinkite, kad pritrūks saugyklos vietos ar gaišite laiko ieškant dokumentų. Lengvai kurkite kartu, peržiūrėkite, redaguokite ir saugokite „Office 365“ failus. „Teams Essentials“ siūlo iš viso 10 gigabaitų (GB) failų saugyklą, o tai dvigubai daugiau nei nemokamoje „Teams“ versijoje.
  • Tęstinis pokalbis – visi „Teams“ pokalbiai yra tęstiniai, padedantys tęsti pokalbį ir neprarasti konteksto. Pokalbis nesibaigia susitikimui pasibaigus.
  • Smulkaus verslo grupės pokalbių šablonas – greitai pradėkite grupės projektą ir organizuokite susitikimus su bet kuo, paskirkite užduotis komandos draugams ir kurkite apklausas, kad greitai gautumėte atsiliepimus vienoje erdvėje, pakeldami produktyvumą į kitą lygį.

*Netrukus pasirodys darbalaukyje ir žiniatinklyje.

  • Kalbėkitės, susitikite ir bendradarbiaukite su bet kuo – nesvarbu, dirbate su kuo nors organizacijoje ar už jos ribų, naudojate „Teams“ programą ar skambinate, jūsų pokalbių ir bendradarbiavimo patirtis yra vienoje vietoje. Nereikia šokinėti tarp programų, jei dirbate su projektu už įmonės ribų.
  • Mobiliųjų pokalbių informacijos suvestinė – tiesiog spustelėkite prietaisų skydelio rodinį bet kuriame asmeniniame arba grupiniame pokalbyje, kad galėtumėte patogiai pasiekti visą bendrinamą turinį, tvarkingai suskirstytą į kategorijas, pvz., pagal vietą, nuotraukas, failus, užduočių sąrašus, būsimus įvykius, žiniatinklio nuorodas ir kt.

*Prieinama klientams, perkantiems tiesiogiai iš „Microsoft“.

Jei manote, kad „Teams Essentials“ yra tai, ko gali reikėti jūsų įmonei, nedvejodami susisiekite su mumis.

Gaukite pasiūlymą

Prenumeruoti naujienlaiškį