„Primend“ pradeda dirbti su Lietuvoje sukurta teisinių paslaugų valdymo programine įranga „Amberlo“

„Amberlo“ yra debesų pagrindu sukurta, greita ir lengvai naudojama teisines paslaugas teikiančių biurų programinė valdymo įranga. Tai vienas iš atvejų, kai „Primend“ bendradarbiauja su išoriniais partneriais, kad savo klientams suteiktų dar daugiau pridėtinės vertės. Šis bendradarbiavimas suteikia galimybę padėti klientams integruoti „Microsoft 365“ paslaugas ir „Amberlo“ debesų platformą. Turėdami didelę „Microsoft“ debesų paslaugų patirtį, mes galime suteikti kasdieninę pagalbą ir lanksčias licencijavimo galimybes esamiems ir būsimiems „Amberlo“ klientams.

Sužinokite daugiau apie „Amberlo“ ir kaip ši platforma gali padaryti jūsų kasdienį darbą sklandesnį ir efektyvesnį.

Kaip „Amberlo“ gali padidinti teisininkų biuro produktyvumą?

Nepaisant biuro dydžio, teisininkai kasdien yra atsakingi už begales teisinių ir administracinių užduočių. „Amberlo“ padeda automatizuoti varginančias, daug laiko reikalaujančias užduotis ir atlikti jas per kelias minutes – nuo klientų užregistravimo iki sąskaitų už suteiktas paslaugas išsiuntimo. Tai suteikia teisininkams galimybę skirti daugiau laiko produktyvesnei veiklai, pavyzdžiui, naujų verslo galimybių paieškai ir paslaugų kokybės tobulinimui, kartu tai padeda sumažinti pridėtines sąnaudas.

Pasinaudojus tokio tipo technologijomis, jūsų biuras veikia kaip gerai sutepta mašina, kurią lengviau valdyti abiem pusėms. Išsami jūsų teisininkų biuro apžvalga, centralizuoti duomenų šaltiniai, didesnis kibernetinis saugumas, geresnis klientų aptarnavimas, geresnis darbuotojų bendradarbiavimas – tai tik keletas šios programinės įrangos teikiamų pranašumų.

Biuro valdymas ir augimas su Europoje pirmaujančia teisinėms institucijoms skirta programine įranga

„Amberlo“ rūpinasi jūsų užimta diena, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia. Galite registruoti naujus klientus, tvarkyti reikalus, automatiškai registruoti kiekvieną darbo minutę, išrašyti sąskaitas faktūras ir el. paštu viską kartu išsiųsti klientams. Viskas vienoje vietoje ir tuo pačiu metu nuolat matuojama biuro veikla.

+20 PAPILDOMŲ APMOKAMŲ VALANDŲ VIENAM TEISININKUI PER MĖNESĮ

Sukurkite modernią skaitmeninę darbo vietą
Su „Amberlo“ galite lengvai mobilizuoti komandą dirbti iš bet kur. Viskas, ko reikia jūsų biuro komandai, yra vienoje saugioje vietoje. Pagaliau galite sutelkti dėmesį į svarbiausias užduotis.
 

Bendradarbiaukite ir valdykite komandas nuotoliniu būdu
Išmaniosios failų nuorodos, „tag“ žymėjimas ir užrašai reiškia, kad galite lengvai rasti, apdoroti ir kartu dirbti naudojantis dideliu kiekiu bylos medžiagos, nesvarbu, kur fiziškai este jūs ar jūsų kolegos.
 

Saugokite visus darbus ir kliento istoriją debesyje
Greitai ir užtikrintai pasiekite visus kliento duomenis per vieną prieigos tašką. Naudodamiesi vaidmenimis pagrįstais leidimais, apribokite prieinamumą prie slaptos kliento informacijos, padarant ją pasiekiamą tik tiems jūsų įmonės vartotojams, kurie turi tokią teisę.
 
Lengvai organizuokite el. laiškus – pagal temą ar klientą
Nereikia persijunginėti nuo el. pašto prie teisinės programinės įrangos, nes siųsti ir gauti el. laiškus dabar galite tiesiai iš „Amberlo“. Tai padeda taupyti laiką ir pinigus. Daugiau jokių pasimetusių laiškų!   
 
Supaprastinkite laiko ir išlaidų apskaitą
Lengvai stebėkite savo laiką ir išlaidas, planuokite savo ir kolegų veiklą ir išrašykite sąskaitas faktūras. Patogiai automatizuokite priminimus, kad išlaikytumėte pinigų srautų kontrolę.
 
Išmatuokite asmeninius, darbuotojų ir klientų rezultatus
Sužinokite, kaip sekasi jūsų komandai ir klientams, palygindami registruotą sugaištą laiką ir apmokėtą laiką, išrašytas sąskaitas, viršvalandžius, uždelstas užduotis, laukiančias ir atliktas užduotis ir dar daugiau.
 

Norėdami gauti daugiau informacijos, kaip galime jums padėti kuo geriau išnaudoti laiką ir apskaitos sistemą, susisiekite su mumis čia ►


Ambelo: https://www.amberlo.io/contact/
Darius Grigaliunas | Primend UAB

Blog