- Kibernetinių incidentų sprendimas – „Hansab“ patirtis
- Kodėl reikia naudoti užkardą?
- „Microsoft 365“ skirtas „Copilot“ dabar palaiko ir lietuvių kalba
- „Copilot for Microsoft 365“ reikalavimai bus išplėsti
- „M365 Copilot“ jau prieinama visiems
- Efektyvi kibertinė apsauga – kaip apsaugti duomenis?
- Kaip centrinis registravimas sustiprina saugumą?
- Kaip sustabdyti žmogaus valdomas kibernetines atakas?
- Iki metų pabaigos – „Copilot“ licencijos su 50% nuolaida
- „Microsoft“ metinės prenumeratos kainos didėjimas pasirinkus mokėti kas mėnesį
- Pristatomas mėnesinis atsiskaitymas už „Microsoft 365 Copilot“ metinę prenumeratą
- „Primend Group“ generaliniu direktoriumi paskirtas Teet Raudsep
- „Microsoft“ keičia „Teams“ licencijavimą Europoje
- „Microsoft“ paskelbė svarbius kainų pokyčius
- „Microsoft Authenticator“ saugos atnaujinimas
- „Windows 11“ atnaujinimo logika
- „Primend“ pripažinta 2023 m. „Microsoft“ Metų partnerio Estijoje nugalėtoja
- „Microsoft“ modernaus darbo sprendimų partneris
- Susijungia debesų paslaugas teikiančios įmonės „Primend“ ir „Digifi“
- Pranešimas spaudai | „Bondora“ ir „Primend“ dviem mokykloms dovanoja kompiuterius
- Pranešimas spaudai | „Primend“ dovanoti kompiuteriai padės insultą išgyvenusiems žmonėms
- „Primend“ ir „SYNLAB“ partnerytė: slaugos namams padovanotos planšetės
- „Primend“ stiprina pozicijas – jungiasi su IT bendrove „Iteraction“
- „Primend“ pripažinta 2020 m. „Microsoft“ metų partneriu Estijoje
2021 m. „Primend“ prisijungia prie „Microsoft“ programos „Advanced Support for Partners“
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad nuo šiol savo klientams galime pasiūlyti paslaugas, kurios juos džiugins labiau, nei bet kada anksčiau. Būdami „Microsoft“ partneriais, savo klientams galime suteikti prioritetinį palaikymą su unikaliomis galimybėmis greitai išspręsti technines jų problemas.
„Primend“ prisijungė prie „Microsoft“ programos „Advanced Support for Partners“ (ASfP) ir galime užtikrinti, kad mūsų klientai tikrai pajus to naudą – jų verslas turės dar didesnes galimybes veikti sklandžiai, nes „Microsoft Azure“ ir „Office 365“ problemas bus galima išspręsti dar greičiau.
Kas yra „Microsoft“ „Advance Support for Partners“ programa ir kokią naudą ji teikia mūsų klientams?
„Debesų konsultacijos“ siūlo išsamias nuotolines individualias technines konsultacijas su „Microsoft“ debesų specialistu. Tai konkretūs profesionalo patarimai įvairiais debesų scenarijų ir projektų etapais.
Debesų konsultavimo privalumai
- Individualios nuotolinės konsultacijos su partnerio techniniu konsultantu, siekiant sukurti daugkartines IP debesies paslaugas ir patikrintus debesų sprendimus klientams.
- Siūlomos architektūros, diegimo ir perkėlimo planų peržiūra, siekiant optimizuoti bet kokio sprendimo įgyvendinimo planą.
- Galimybė naudotis geriausios praktikos pavyzdžiais, nuorodomis į architektūras ir papildomomis rekomendacijomis, padedančiomis numatyti naujus sprendimus, galinčius sumažinti riziką per visą debesijos paslaugų teikimo gyvavimo ciklą.
- Galimybė tobulinti debesų technologijų išmanymą pasitelkiant ekspertų patirtį ir žinias, taip didinant pasitenkinimą, sumažinant eskalavimą ir išlaidas.
- Klientui pagedaujant, pateikiama rekomendacijų ir išvadų santrauka, padedanti užtikrinti, kad projektai būtų įgyvendinami laiku ir kokybiškai.
Didinamas lankstumas, našumas ir prisitaikymas naudojant „Azure“ infrastruktūros galimybes
Mūsų klientai krizės metu deda visas pastangas siekdami prisitaikyti prie esamos situacijos ir užsitikrinti pagrindinius poreikius. Pavyzdžiui, daugelis įmonių sudarė sąlygas nuotoliniam darbui. Todėl daugelis paspartina debesijos paslaugų diegimą, kad padidintų savo konkurencinį pranašumą ir skaitmenines galimybes. Norint pasiekti ilgalaikę sėkmę, nepaprastai svarbu užtikrinti lanksčią, keičiamo dydžio, galingą ir patikimą infrastruktūrą. „Microsoft“ nuolat atnaujina „Azure“ galimybes, kad padėtų klientams pasiekti šiuos tikslus.
Taigi tai yra didžiulis „Primend Azure“ palaikymo pranašumas, kurį mes jau siūlome savo klientams.