Kai prieš kiek daugiau nei ketverius metus buvo įkurta „Primend“, tapo aišku, kad visuose IT sprendimuose bus debesies komponentas. Technologiniai debesijos paslaugų pranašumai yra galimybė greitai atnaujinti platformą, sistema gali surinkti statistiką, apibendrindama milijonus vartotojų sesijų, o vartotojų patirtis gali būti standartizuota pasiekiant itin aukštą patikimumą. Tuo pat metu šie technologiniai pranašumai buvo ir yra prieinami visiems. Bet kokie principai padėjo mums tuos pranašumus išnaudoti geriau nei tai padarė mūsų konkurentai?
Žinojimas yra jėga
Kai du žmonės turi po obuolį ir jie duoda savo obuolį vienas kitam, jie vis tiek turi po vieną obuolį. Kai obuolį suvalgote, jūs jo neturite. Bet kai du žmonės turi po idėją ir abu pasidalina savo idėjomis, jie abu turi dvi idėjas. Jūs galite daryti su šiomis idėjomis ką tik norite, bet ir vis tiek turėsite dvi idėjas (o dažnai net ir daugiau).
O kaip jūs generuojate idėjas? Ką galite padaryti, kad informacija būtų saugiai prieinama bet kada ir bet kur? Kaip iš duomenų galima kurti žinias? Ką reikia žinoti? Galutinio ir aiškaus atsakymo į šiuos klausimus nėra. Todėl dirbdami „Primend“ mes nuoširdžiai ir atsidavusiai ieškome naujų būdų kaip surinkti duomenis, kaip iš jų išgauti informaciją ir pateikti ją taip, kad ji taptų žiniomis.
Debesijos paslaugos yra efektyviausias būdas valdyti duomenis ir kurti žinias.
Naujų technologijų taikymas
„Primend“ turi tris auksinius „Microsoft“ sertifikatus. O tai yra aukščiausias „Microsoft“ parterio statusas.
Mobilumo kompetencija rodo mūsų supratimą apie tai, kaip kuriamas modernus verslas: šiuolaikinę įmonę apibūdina ne tai, kur ji fiziškai yra įsikūrusi, o tai, kaip ir kur dirba jos darbuotojai.