Rinkodaros veiklai ir geresnei jūsų patirčiai užtikrinti mes naudojame trečiųjų šalių paslaugų slapukus. Daugiau apie tai, kaip naudojame slapukus ir kaip galite juos valdyti, skaitykite spustelėję „Privatumo nuostatos“.

„Primend“ verslo konferencija, kurioje neliko laisvų vietų

Autorius: Toomas Mõttus Laikas: 2016 m. rugsėjo 08 d.

„Primend“ verslo konferencijoje „Tapkite sėkmingu su BI“ daugiausiai dėmesio buvo skiriama verslo analitikos temai ir naudai, kurią iš to gali gauti kiekviena įmonė. Tai, kad susidomėjimas šia tema sparčiai auga, įrodė ir faktas, kad šioje konferencijoje ir vėl neliko laisvų vietų.  

Ketvirtoji pramonės revoliucija vyksta dabar 

Mark Torr, pagrindinis konferencijos pranešėjas, susirinkusiųjų dėmesį sutelkė į tai, kad organizacijos visame pasaulyje turi galvoti apie naują skaitmeninę kasdienybę ir įvertinti, kaip patekti iš ten, kur jos yra šiandien, į ten, kur turi būti ateityje. Jis apžvelgė besikeičiantį kontekstą, kuris skatina ketvirtąją pramoninę revoliuciją, ir pateikė idėjų, kaip pertvarkyti organizacijas, kad jos taptų konkurencingos vis labiau skaitmenizuotame pasaulyje. 

Duomenys yra visur 

Kiekvienoje įmonėje yra didžiuliai kiekiai duomenų. Svarbus klausimas – ką su jais daryti? Ką, kaip ir kodėl verta matuoti? Tai klausimai, į kuriuos atsakėme mes. „PerCapita“ kalbėjo apie veiklos valdymą – kaip išmatuoti ir pateikti grįžtamąjį ryšį, kad kiekvienas specialistas galėtų veikti geriausiai, kaip jis gali. „Primend“ ir „Intelex Insight“ daugiausia dėmesio skyrė ataskaitoms, kaip jas padaryti vertingomis ir kaip valdyti biudžetą neinvestuojant į brangias licencijas, o pasitelkiant „IONO“ verslo analitiką. 

Matavimas tampa lengvesnis, nes „IoT“ prietaisai plečia savo apimtis. Kadangi ši tema tampa vis populiaresnė, įmonės pradeda ieškoti būdų, kaip analizę įtraukti į savo kasdienę verslo rutiną. Laimei, yra sprendimų, kurie leidžia rinkti duomenis ir juos patogiai pateikti, pavyzdžiui, „IONO“ ir „Power BI“ verslo analitika.  

Klientas tikisi, kad jų duomenis naudosite  

Kas iš tikrųjų sulaukė klausytojų pritarimo, tai idėja, į kurią atkreipė dėmesį „BCS Itera“ pranešimas. Jūsų įmonės klientai žino, jog turite tam tikrą kiekį duomenų apie juos, ir jie tikisi, kad juos panaudosite. Tarkime, jūs valdote knygyną. Jūsų klientai nori gauti suasmenintus pasiūlymus. Jie tikisi, kad teikdami asmeninius pasiūlymus,  atsižvelgsite į jų pirkinių istoriją ir kitus duomenis. Taigi duomenų rinkimas pasikeitė nuo „galiu pildyti, galiu nepildyti“ į „pildau, nes tikiuosi“. Į šį faktą turi atsižvelgti kiekviena įmonė.  

Mes, „Primend“, džiaugiamės verslo analitikos galimybėmis ir jau laukiame kitos mūsų verslo konferencijos 2017 m. pavasarį. 

Prenumeruoti naujienlaiškį