Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Iš pagarbos klientams ir mūsų techninio palaikymo komandai

Autorius: Helen Neudorf Laikas: 2020 m. balandžio 18 d.

Šiandien jau beveik 4 savaitės kai mes ir mūsų klientai gyvename esant nepaprastajai padėčiai šalyje. Kai paaiškėjo situacijos rimtumas, nusprendėme padaryti viską, kad padėtume savo klientams ir kitoms įmonėms lengviau pereiti prie nuotolinio darbo.

Mes greitai užsukome tokį mechanizmą, kur pardavimo komanda veda mokymus „Teams“ platformoje ir padeda organizuoti reikiamą įrangą, leidžiančią pertvarkyti darbus. Kita komandos dalis sudarinėja įvairias instrukcijas, rašo tinklaraščius, filmuoja mokomuosius vaizdo įrašus ir užtikrina, kad jie būtų prieinami visuose mūsų kanaluose.

Tačiau didžiausią darbą šiandien atlieka mūsų fantastiška techninio palaikymo komanda, kuri užtikrina, kad visi esami sprendimai kasdien veiktų sklandžiai, kad visi nauji sprendimai galėtų pradėti veikti kuo greičiau ir mūsų klientai galėtų tęsti savo kasdienį darbą lengvai ir neskausmingai.

Mes norime geriau suprasti, kaip mums sekasi, todėl visada prašome klientų palikti savo atsiliepimus per grįžtamojo ryšio sistemą „Recommy“. Šį rytą mūsų įmonės „Recommy“ rekomendacijų indeksas buvo 73%, o tai yra vienas didžiausių kokį esame pasiekę. 


Esame labai dėkingi visiems savo klientams, kurie nepagailėjo gerų žodžių ir įvertino mūsų techninės pagalbos komandos darbą. Tai rodo, kad elgiamės teisingai ir einame teisinga linkme, gerbiame savo techninės pagalbos komandą ir ja labai didžiuojamės.
 

Prenumeruoti naujienlaiškį