TABLOO intranetas 

TABLOO intraneto ir dokumentų valdymo sprendimas sukurtas „Microsoft Office 365 SharePoint Online“ aplinkoje ir yra suderinamas su visomis „Office 365“ paketo funkcijomis. TABLOO yra sudarytas iš atskirų modulių, todėl kiekviena įmonė gali susikurti būtent jai labiausiai tinkantį paketą. TABLOO yra lengvai pritaikoma prie įmonės poreikių, o dokumentų valdymas gali būti pritaikomas prie įmonės funkcijų ir stiliaus (pvz., spalvos, logotipai, šriftai ir pan.). Dokumentų valdymo sistema atitinka visus bendrojo duomenų apsaugos reglamento (GDPR)  reikalavimus.

TABLOO dokumentų valdymo sprendimas arba dokumentų saugykla (vadinamasis „senasis failų serveris“) yra moderni, lengvai administruojama dokumentų saugykla, užtikrinanti prieigą prie reikalingos informacijos bet kuriuo metu. Nebereikia laikyti daugybės failų savo kompiuteryje ar serverio diske. TABLOO dokumentų valdymo sprendimas taip pat atitinka naujojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimus. 

TABLOO intranetas nėra tipinė dokumentų valdymo sistema; tai yra centras, kuriame kaupiama visa verslo informacija. Šis sprendimas suteikia jums galimybę įkelti, kurti ir pasiekti skirtingo tipo turinį naudojantis patogia turinio valdymo sistema (TVS). 

TABLOO – ekonomiška, greita ir lengva naudoti  

TABLOO yra ideali bendradarbiavimo, dokumentų valdymo ir vidinės komunikacijos platforma. „SharePoint“ visuomet leidžia surinkti visus svarbius įmonės dokumentus į vieną vietą, saugiai prie jų prieiti ir dalytis jais su visais – tiek įmonės viduje, tiek išorėje. 

Susikurkite patrauklų intranetą 

„SharePoint“ pagrindu sukurtas intranetas leidžia valdyti bei dalintis turiniu ir aplikacijomis, kurios padeda pagerinti komandinį darbą, leidžia greitai rasti reikiamą informaciją ir sklandžiai dirbti. 

Greitai pasiekiami visi duomenys 

TABLOO intranetas gali būti naudojamas kaip virtuali duomenų bazė, leidžianti jūsų darbuotojams greitai pasiekti vertingus įmonės duomenis ir konkrečią informaciją, o tai gerokai palengvina kasdienį gyvenimą. 

24/7 mobilumas 

„Microsoft“ failų talpyklos ir dalinimosi įrankiai sukurti taip, kad jums būtų kuo patogiau saugoti, pasiekti, bendrai kurti ir atnaujinti failus iš bet kurios vietos. Be to, galite lengvai dalintis failais tiek savo organizacijoje, tiek už jos ribų. 

Spręskite patys, kam suteikti prieigą 

TABLOO platformoje galite lengvai pakeisti vartotojų prisijungimo leidimus – vieniems suteikti, kitiems apriboti duomenų pasiekiamumą, kad reikiamus failus pasiektų tik tie žmonės, kuriems suteiktas leidimas.  Autorizuoti priėjimai prie dokumentų suteikia darbuotojams lankstumo dirbant komandose, skyriuose ar padaliniuose. 

Glaudesnis komandos bendradarbiavimas 

Tam, kad komanda galėtų sklandžiai bendradarbiauti mobilioje verslo aplinkoje, reikalingas solidus įrankių rinkinys. Komandos nariai gali kartu kurti dokumentą, pasidalindami jį užduotimis ar dalimis, o jiems dirbant, viskas yra sujungiama į išsamų ir vientisą dokumentą.  

Automatizuota darbų seka ir formos 

TABLOO suteikia įmonėms galimybę supaprastinti svarbiausius verslo procesus, pvz., pateikti išlaidų ataskaitas ar atostogų prašymus automatizuota veiksmų seka.   

Funkcionali paieška   

Svarbiausia yra ne tik atiduoti tinkamą turinį į darbuotojų rankas, bet ir užtikrinti galingą bei išsamią paiešką, apjungiančią visą jūsų intraneto turinį ir debesijos saugojimo sistemas.  

Įmonės gyvybės arterija 

Be abejo, TABLOO yra efektyviausia bendradarbiavimo priemonė ir instrumentas. Komandos gali dalintis kalendoriumi, kuris padės planuoti darbo krūvius, užsiregistruoti į mokymus ar žymėtis atostogų dienas. Visa socialinė medija yra pasiekiama vos vienu pelės paspaudimu, taip pat lengvai surandamos ir nuotraukos, iš paskutinio įmonės renginio. Darbuotojai gali lengvai rasti bet kurią personalo skyriaus paruoštą formą arba gauti prieigą prie rinkodarinės medžiagos. 

Kaip visi keliai veda į Romą, taip visa įmonės informacija suplaukia į TABLOO intranetą. 

PASIDOMĖKITE KAINOMIS ►