Daugelis įmonių savo prioritetu laiko IT investicijų optimizavimą ir darbuotojų produktyvumo didinimą. Dirbtiniu intelektu (AI) paremtos šiuolaikinės priemonės žada iš esmės pakeisti mūsų darbo metodus.
SKAITYTI DAUGIAU
Kibernetinės atakos tampa vis dažnesnės ir sudėtingesnės, todėl kibernetinis saugumas yra didžiulis iššūkis kiekvienam verslui. Organizacijoms sunku orientuotis nuolat besikeičiančioje grėsmių aplinkoje, kai vien per 2021 m. išpirkos reikalaujančios programinės įrangos atakų padaugėjo 150 proc., kai kiekvieną sekundę įvykdomos 579 slaptažodžių atakos, daugėja išpuolių valstybiniu mastu. O ir pandemija per pastaruosius dvejus metus skaitmeninę transformaciją paspartino labiau, nei galėjome tikėtis.
Jei norite sukurti atsarginę „Teams“ kopiją, turėtumėte sukurti ir atsarginę „Office 365“ kopiją. Nėra kito kelio. Žmonės dažnai galvoja, kad naudojantis debesų programomis ir ten saugant savo duomenis, nebereikia rūpintis niekuo kitu. Iš dalies tai tiesa – jei naudojate „ready-made“ programą kaip paslaugą debesyje, jums nereikės rūpintis programinės įrangos atnaujinimais, pataisymais, technine įrangos priežiūra, elektros tiekimo nutraukimais ir pan. Kadangi „Microsoft“ rūpinasi tokiomis paslaugų valdymo užduotimis, greičiausiai daugelis galvoja, kad jiems visiškai nereikia rūpintis, kad atsarginės kopijos paslauga yra įskaičiuota į paketo kainą ir jų duomenys yra pilnai apsaugoti. Kita priežastis, kodėl žmonės negalvoja apie „Office 365“ atsarginę kopiją yra ta, kad ilgą laiką nebuvo gero sprendimo atsarginėms debesijos paslaugų kopijoms kurti. Dauguma atsarginių sprendimų vis dar buvo sukurti vietiniams serveriams. Bet kuriuo atveju, dabar jau žinome, kad kurti atsargines „Office 365“ duomenų kopijas yra labai svarbu. Ypač, jei naudojatės „Teams“.
„Microsoft Teams“ atsarginės kopijos kūrimas gali atrodyti kaip labai paprastas reikalas. „Teams“ yra „Office 365“ dalis, tad norint sukurti atsarginę „Teams“ kopiją, tereikia sukurti „Office 365“ kopiją ir viskas, ar ne? Bet kokią tiksliai kopiją sukurti? „Exchange“? „SharePoint“? Ar dar ką nors? Kaip ir daugeliu kitų atvejų IT pasaulyje, atsakymas nėra toks paprastas. Pažvelkime į pagrindinius šios temos aspektus atidžiau.
Pasaulį turime tik vieną, ir mes privalome jį išsaugoti nesuniokotą savo vaikams ir anūkams. Informacinės technologijos metai iš metų didina efektyvumą ir prisideda prie gyvenimo kokybės augimo. Debesijos paslaugos efektyvumą pakylėjo į naują lygį – pasitelkiant duomenų centrus, iš tos pačios aparatinės ir su ta pačia programine įranga aptarnaujama daugybė klientų. Tai labai pagerino IT sprendimų tvarumą. Bet ne viskas taip paprasta.
Pradėjusi nuo debesies pagrindu sukurto paketo, „Microsoft“ rinkai pateikė labai įdomių skirtingų programų naudojimo derinių. Vienas iš įdomiausių įrankių yra vadinamoji „Power Platform”, kurią sudaro trys pagrindinės programos.
Nepaisant nuolatinės kritikos, „PowerPoint“ skaidrės yra populiariausias būdas vizualizuoti ir paruošti pristatymą. Todėl dažnai kyla klausimas, koks yra geriausias būdas „Power BI“ vizualizacijas rodyti „PowerPoint“ programoje. Iki šiol visada atsakydavau, kad geriausia yra padaryti „Power BI“ ataskaitos ekrano nuotrauką ir įkelti ją į „PowerPoint“. „Microsoft“ neturėjo savo „PowerPoint“ įskiepio, o kitų sukurtiems moduliams reikėjo papildomų licencijų ir kito paslaugų teikėjo leidimo. Be to, svetainė „PowerPoint“ programoje neveiks be prisijungimo prie tinklo.
Primend patinka dirbti kokybiškai. Svarbus kokybiško darbo pagrindas – į klientą orientuota mąstysena ir operacijos. Mūsų klientai yra žmonės, kurie siekia norintys padidinti savo įmonių sėkmę pasitelkiant inovatyvius IT sprendimus. Norėdami pasiūlyti tokią vertę, turime nuolatos mokytis ir testuoti. Tai padeda mums sėkmingiau veikti ir greičiau augti. Kažkuriuo metu mes supratome, kad kiekvienas esame puikus tam tikroje vertės kūrimo grandyje, tačiau vidutinis rezultatas vis tiek pasirodė gana vidutiniškas (bent jau mums). Todėl nusprendėme apžvelgti, ką ir kokiu būdu darome, bei sukurti krūvą instrukcijų, kaip tai būtų galima daryti geriau.
„Primend“ ir „Digifi“ turi panašius paslaugų modelius ir patyrusių savo srities specialistų komandas, kurių sujungimo tikslas – dar sėkmingesnė veikla Estijoje ir susitirpintos pozicijos sparčiai augančioje IT paslaugų rinkoje. Susijungimas padės „Primend“ fiziškai sustiprinti savo veiklą Pietų Estijos regione, kad esamiems ir naujiems klientams įmonė galėtų pasiūlytų dar aukštesnės kokybės ir labiau individualizuotas paslaugas. Po susijungimo „Primend“ trijose Baltijos šalyse dirbs jau 100 darbuotojų.
Paprastai įmonės tam tikru dažnumu atnaujina savo turimą įrangą. Tačiau ne visi naudoti kompiuteriai verti atsidurti kompiuterių kapinėse. Visada atsiranda žmonių, kuriems reikia pagalbos, o tinkami partneriai padeda surasti tinkamą sprendimą. „Bondora“ ir „Primend“ dėka Talino laisvoji Valdorfo mokykla ir Vändros gimnazija dabar turi 25 veikiančius stalinius kompiuterius.
Estijos IT bendrovė „Primend OÜ“ suteikė planšetinius kompiuterius „Ida-Viru“ centrinei ligoninei, kuri įgyvendina insulto gydymo plėtros projektą.
Didžiausia Estijos medicinos laboratorija „SYNLAB“ nusprendė padovanoti Estijos slaugos namams planšetinius kompiuterius, kurie padės gyventojams lengviau bendrauti su artimaisiais. Savo dovaną slaugoms namų gyventojams „SYNLAB“ nusprendė papildyti ir patogiais specialiaisiais čiužiniais.
„Primend“ priėmė sprendimą sujungti verslą su Estijos IT bendrove „Iteraction“. Sujungiant verslus, žinias ir komandas, „Primend“ stiprina savo pozicijas ir plėtrą Baltijos šalių debesų kompiuterijos rinkoje.
„Primend“ laimėjo „2020 m. „Microsoft“ metų partnerio“ apdovanojimą Estijoje.
„Primend“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su debesų kompiuterijos paslaugų valdymo įmone „ADM Cloudtech“, su kuria kartu pristatys platų IT sprendimų spektrą Jungtinėje Karalystėje (JK) veikiančioms įmonėms.
„Primend“ yra „Microsoft“ metų partneris Estijoje ketvirtą kartą iš eilės. Ačiū, „Microsoft“, už šią garbę! Bet kas yra tas slaptasis mūsų paslaugų ingredientas, kuris leidžia šiandien mums džiaugtis tokiu įspūdingu laimėjimu?
2023 m. balandžio 1 d. „Microsoft“ pakoreguos debesų kompiuterijos paslaugų kainas ES, Norvegijoje ir JK, atsižvelgdama į vietinės valiutos svyravimus (FX kursai). Nuo 2023 m. balandžio 1 d. „Microsoft“ debesų kompiuterijos paslaugų kainos padidės +11 proc.
Jei jūsų įmonės saugumo politikoje numatyta naudoti „Microsoft Authenticator“, žinokite, kad pakeitimai bus taikomi visiems naudotojams. Naudojant „Microsoft Authenticator“ nuo pranešimų tvirtinimo bus pereita prie skaičių atitikimo.
Paskutinis „Windows 11“ naujinimas, pavadintas 22H2, buvo išleistas rugsėjį, o laikui bėgant papildomas naujomis funkcijomis. Rugsėjo 20 d. „Microsoft“ paskelbė 2022 m. „Windows 11“ atnaujinimą kaip nemokamą naujinimą įrenginiams, kuriuose jau veikia „Windows 11 21H2“ (ir tuose suderinamuose kompiuteriuose, kuriuose veikia „Windows 10“), kurie, kaip žinia, yra sklandžiai atnaujinami. Laikui bėgant naujinys bus pritaikomas ir kitiems įrenginiams, atsižvelgiant į techninės įrangos tinkamumą, patikimumo metrikas ir kitus veiksnius. „Windows 11 22H2“ visiems prieinami taps 2023 m. pirmąjį pusmetį.
Jauskitės saugesni su modernia, rinkoje pirmaujančia galutiniam vartotojui skirta apsaugos platforma, kurią keisti ar atnaujinti galite su 50% nuolaida. Šis riboto laiko pasiūlymas galioja nuo 2022 m. lapkričio 1 d. Pasiūlymas taikomas „Defender for Endpoint“ apsaugos licencijoms P1 ir P2. Galioja iki 2023 m. birželio 30 d.
Nuo 2020 m. vasario iki 2021 m. vasario „Microsoft“ suteikė 12 mėnesių trukmės galimybę mokamų komercinių klientų vartotojams išbandyti „Teams“. 2022 m. birželį šių bandomųjų versijų galiojimas baigėsi. Kas dabar?
Rugpjūtį „Microsoft“ paskelbė, kad nuo 2022 m. spalio 1 d. pradės visam laikui išjungti pagrindinį autentifikavimą visiems nuomininkams, neatsižvelgiant į naudojimą. Išimtis bus daroma tik SMTP autentifikavimui. „Exchange Online“ pagrindinis autentifikavimas kliento prieigos užklausoms naudoja vartotojo vardą ir slaptažodį. Pagrindinio autentifikavimo blokavimas gali padėti apsaugoti „Exchange Online“ nuo grubios jėgos ar slaptažodžio išpuolių.
Pastarieji 20 mėnesių mažoms įmonėms buvo gana sudėtingi. „Jos turėjo demonstruoti ypatingą lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti, dažnai turėdamos tik ribotą prieigą prie įrankių ir technologijų“, – sakė „Microsoft“ „Modern Work“ viceprezidentas Jared Spataro. „Microsoft“ paskelbė apie „Teams Essentials“ – pirmąjį atskirą „Microsoft Teams“ pasiūlymą, sukurtą specialiai mažoms įmonėms. „Teams Essentials“ suteikia mažoms įmonėms profesionalų ir įperkamą verslo susitikimų sprendimą, kuris leidžia produktyviai bendradarbiauti ir palaikyti ryšį hibridinėje darbo aplinkoje.
Kas atidžiai stebėjo prisimena dar rugpjūtį paskelbtą „Microsoft“ žinutę, kad kovo mėnesį tikimasi maždaug 10 % kainų augimo. Dabar jau žinoma, kad nuo 2022 m. kovo 1 d. visų rūšių sutarčių kainos paaugs vidutiniškai 10-25 %
In this workshop, we'll take a closer look at how to maximize what we get from our Microsoft 365 licenses and how to find a balance between business security and employee convenience.
Šiame seminare mes papasakosime kaip maksimaliai išnaudoti Microsoft 365 licencijas bei padėsime atrasti balansą tarp saugumo bei patogumo vartotojams.
Laikai dabar neramūs. Investuoti tokiu metu darosi vis sunkiau, tačiau turint reikiamą informaciją, mums tai gali padėti išlikti
Microsoft 365 paslauga nebėra naujiena įmonėms. Dažnai įmonės renkasi šią paslaugą dėl patikimumo, prieinamumo, patogumo. Tačiau kaip pagerinti įmonės IT saugumo lygį Microsoft 365 pagalba?
Profesionalias IT paslaugas teikianti įmonė „Primend“, nuoširdžiai kviečia Jus į verslo pusryčius. Susitikime spalio mėn. 13 d., ketvirtadienį, 8.30 - 12.30 val. Primend konferencijų salėje („Technopolis Nova“, V.Gerulaičio g. 10, 1 aukštas).
Kviečiame Jus į pirmąjį ir nemokamą vebinarą - "Primend Tabloo - SharePoint ir PowerApps sprendimai, smulkiam ir vidutniam verslui, bei didelėms tarptautinėms įmonėms".
Pirmasis šio bendradarbiavimo žingsnis buvo visapusiškas „Veho SIA“ IT auditas: atliktas visos įmonėje naudojamos techninės ir programinės įrangos kartografavimas, pokalbių su darbuotojais metu išsiaiškintos skaudžiausios vartotojų problemos. Taip pat buvo peržiūrėti visi tinklo įrenginiai, saugos nustatymai, įvertintas technologijų amžius ir jungtys, serverio techninė įranga, platformos, operacinės sistemos ir ryšiai. Atlikus IT auditą, buvo parengta ataskaita, kurioje nustatytas darbų eiliškumas, atsižvelgiant į verslo kritiškumą ir prioritetus. Tyrimo metu nustatyta, kad labiausiai pažeidžiamas buvo įmonės serverių parkas, kuriame buvo sena įranga ir operacinės sistemos.
„Primend“ klientų sąraše – įvairių verslo sričių atstovai. Ir kiekvienam iš šių verslų taikome individualius sprendimus. Esame įsipareigoję savo klientams nuolat gerinti jų kasdienių verslo procesų kokybę ir padėti augti. Taigi, kruopščiai gilinamės į kiekvienos įmonės specifiką ir poreikius – kad galėtume teikti tinkamiausią IT paslaugų kompleksą, užtikrinantį didžiausią įmanomą vertę.
Kokybė, kaip įmonės vertybė, labai svarbi tiek „Aloja Starkelsen“, tiek mums, „Primend“ komandai. Teikdami profesionalią ir efektyvią IT pagalbą bei palengvindami kasdienius verslo procesus, užtikriname, kad „Aloja Starkelsen“ galėtų visapusiškai skirti savo laiką ir dėmesį savo gaminių kokybei palaikyti ir gerinti.
Kai prasidėjo mūsų partnerystė, abi įmonės buvo panašiame savo kelionės etape. Mes augome kartu, o augant visada reikia įdėti daugiau darbo. Mūsų bendradarbiavimas prasidėjo nuo to, kad kelis kartus per savaitę dirbome jų ofise kaip įmonės IT specialistas. Mūsų komandos darbuotojas padėjo jų įmonės vartotojams spręsti įvairius IT poreikius, mes pasiūlėme jiems „Išmaniųjų rankų“ paslaugą, kuriant IT sprendimus pagal „Gamesys Group“ instrukcijas. Ir, žinoma, net kelis kartus pasitelkėme savo know-how ir personalą perkeliant „Gamesys“ biurus.
„Mapri“ ir „Primend“ bendradarbiavimas buvo ką tik prasidėjęs, kai pasaulį netikėtai sukrėtė Covid-19 pandemija. Sudėtingos aplinkybės šiek tiek apsunkino įprastą pasiruošimo etapą, o tai sukėlė ir tam tikrų iššūkių paslaugų teikimo procese. Tačiau netrukus buvo įsivardintos visos esminės problemos, sutvarkyta IT tinklo infrastruktūra, įdiegtos debesų paslaugos, atlikta inventorizacija ir priežiūra.
„Pagalba, kurią suteikė „Microsoft“ partneris „Primend“, padėjo mums sklandžiai ir nematomai pereiti prie „Azure“ debesies paslaugų. Šis žingsnis leidžia FINCI pasiūlyti savo klientams aukščiausios kokybės finansines paslaugas, sukurtas naudojant greitesnę, judresnę ir saugesnę debesų infrastruktūrą, – sakė FINCI generalinis direktorius Mihails Kuznecovs. – „Primend“ komanda gerokai palengvino gyvenimą, buvo tikrai malonu dirbti kartu.“
Kadangi įmonė jau daugelį metų sėkmingai naudojasi „Microsoft 365“ pranašumais, naują sprendimą kurti nuspręsta „Power“ platformoje. Taikant šį sprendimą, turėjo atsirasti mobilioji programėlė, kurią klientų atstovai galėtų naudoti sudarydami sutartis su klientais pagal iš anksto nustatytą pardavimo sutarties šabloną, naudodami tik skaitmeninius įrankius ir sprendimus.
„Dėl to, kad savo serverį perkėlėme į „Primend“ debesį, aš asmeniškai turiu daug daugiau laisvo laiko. Dabar daugiau laiko galiu skirti savo tiesioginiam darbui ir klientų poreikių tenkinimui. Kai man ko nors reikia, aš tiesiog parašau prašymą ir paprastai jis gana greitai išpildomas. „Primend“ komanda yra tikrai paslaugi ir patikima. Labai jums ačiū už tai!“
Nuo pat veiklos pradžios „Primend“ turėjo tikslą pagerinti savo darbuotojų, klientų ir bendruomenių, kuriose veikia, gyvenimo kokybę, todėl buvo įkurta iniciatyva „Primend For“.
ISO sertifikatai apima visas „Primend“ paslaugas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.
Pagalbos tarnyba vartotojams, serverio ir tinklo palaikymas, „Azure“ ir „Office365“ viešojo debesies palaikymas, M&A pagalba
Paslaugos tikslas – suteikti greitą ir kokybišką IT pagalbą klientams tiek telefonu, tiek el. paštu.
Šia paslauga siekiama greitai ir kokybiškai suteikti pagalbą tiek „Windows“, tiek „Linux“ serveriams.
Naudojantis šios tarnybos paslaugomis, paprastai sprendžiami mažiau sudėtingi su „Office 365“ ir „Microsoft 365“ operacijomis susiję klausimai.
Debesijos paslaugų palaikymas yra sukurtas didesnėms įmonėms, savo komandoje turinčioms IT vadovą, IT administratorių ir (arba) visą IT komandą.
Ši paslauga skirta vidutinėms įmonėms (iki 250 vartotojų), kurios neturi savo IT specialisto.
Viena iš svarbiausių užduočių šiuo atveju yra įmonės IT sistemų perkėlimas į vieną platformą ir jų integravimas.
Augant įmonei ir jos veiklos apimtims, būtina tobulinti intranetą bei įvairias dokumentų biblioteka bei saugojimas funkcijas.
Mes pilnai integravome visas Baltijos šalių komandas ir esame kaip viena – puoselėjame tas pačias vertybes, turime bendrą pagalbos tarnybą, taikome vienodus klientų valdymo procesus ir standartus.
„Microsoft Advanced Support“ teikia partneriams prioritetinį IT palaikymą ir prieigą prie „Microsoft“ architektų.
Saugus ir greitas tinklas, veikiantis nepastebimai fone, yra sklandžių įmonės darbo procedūrų pagrindas. Saugi prieiga prie svarbiausios verslo informacijos turi būti užtikrinta bet kuriuo metu.
Į mėnesinę valdymo paslaugą įeina: programinės ir techninės įrangos gedimų nustatymas; kasmėnesinis serverio programinės įrangos atnaujinimas. Prieš pradedant valdymo paslaugą, reikalingas visiškas serverio atnaujinimas ir tai yra atskiras projektas;palaikymas, jei programinė įranga ar sistemos dalis nebuvo atnaujinta „Linux“ serveryje ilgiau nei 3 mėnesius arba jei „Linux“ paketas yra nepalaikomas gamintojo;...
Pasiekite daugiau darbe, mokykloje ir gyvenime, dirbdami kartu „Microsoft Teams“ platformoje. Keiskitės informacija vienu metu su visa komanda grupės pokalbiuose, virtualiuose susitikimuose, skambinant ar dalyvaujant vaizdo konferencijose. Pasidalykite savo nuomone ir asmeniniu indėliu. Siųskite gifus, animuotuosius paveiksliukus ir jaustukus susirašinėdami grupiniuose ar asmeniniuose pokalbiuose. Greitai susisiekite su jums reikiamu asmeniniu arba su visa grupe, įsitraukite į vaizdo skambutį ar bendrinkite ekraną – pagreitinkite sprendimo priėmimo procesus.
„Primend“ siūlo galimybę sukurti patogų susitikimų kambarį su „Lenovo ThinkSmart Hub Gen2“, kuris turi sprendimą „viskas viename“ (all-in-one): integruotus garsiakalbius, dvigubus mikrofonus, prisilietimui jautrų ekraną.
„ThinkSmart View“ yra išmanioji technologija, kuri gali akimirksniu pakeisti jūsų ir jūsų darbuotojų darbą.
„Logitech“ vaizdo bendradarbiavimo sprendimai yra skirti efektyviems „Microsoft Teams“ susitikimams organizuoti. Jie apima viską, ko reikia produktyviam susitikimui – nesvarbu, jis vyksta konferencijų salėje ar ekrane prie jūsų darbo stalo. Pagyvinkite bendravimą su „Logitech“ kambario ir asmeninės darbo erdvės sprendimais (Room and Personal Workspace Solutions) ir perkelkite „Teams“ patirtį į kitą lygį.
Nuolatinė pagalba Automatinis operacinių sistemų ir „Teams“ programos naujinimas; rankinis papildomų įrenginių (kamerų, garsiakalbių, mikrofonų) versijų atnaujinimas kas mėnesį/ketvirtį: "Jabra Direct" "Logitech Sync" Ir kiti įrenginiai. Įrenginio foninio vaizdo pritaikymas pagal įmonės poreikius; kliento deleguoto asmens apmokymas greitai nustatyti klaidas ir pašalinti problemą; automatinio įrenginio perkrovimo konfigūracija.
„Microsoft 365“ yra integruotas paketas, apjungiantis „Windows 10“, „Office 365“ ir „Enterprise Mobility + Security“.
M365 Premium - Geriausiai tinka įmonėms, kurioms reikia saugių nuotolinio darbo sprendimų su visomis „Business Standard“ funkcijomis, taip pat patobulintos apsaugos nuo grėsmių ir įrenginių valdymo.
Bendra „Primend“ ir CYBERS paslauga mums leidžia pateikti savo klientams geriausius saugumo priežiūros sprendimus.
„Office 365“ tai ne tik talpios el. pašto dėžutės ir terabaitai saugomų failų. Tai ir patogus komandinis darbas bei vaizdo konferencijos.
Pakylėkite vidinę įmonės komunikaciją į kitą lygmenį!
TABLOO yra intraneto ir dokumentų biblioteka bei saugojimas sprendimas, sukurtas „Microsoft Office 365 SharePoint Online“ aplinkoje, todėl yra suderinamas su visomis „Office 365“ funkcijomis.
„Primend“ bendradarbiauja su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų suteikti patikimas ir saugias debesų kompiuterijos paslaugas.
„Primend Cloud“ yra tinkamiausias pasirinkimas, kai jūsų turimo lokalaus sprendimo jau nebepakanka. Kai kuriems darbams atlikti, reikia šiek tiek didesnių galimybių.
7 priežastys rinktis „Primend Cloud“: mažesni kaštai, lankstumas, atsarginė kopija, greičiausias saugojimas, techninė kompetencija, hibridinė debesija, lankstus licencijavimas
„Primend“ turi daug patirties, kuri leidžia patikimai ir tvariai įdiegti IT sistemas ir verslo procesus. Tai apima bendradarbiavimą, tinklų kūrimą, saugumą, klientų valdymą, CRM ir apskaitą. Remdamiesi savo patirtimi, sukūrėme debesų kompiuterijos paslaugų sprendimą pradedančioms ir mažoms įmonėms.
Pertvarkykite savo duomenų centrą naudodami „Azure“ – sukurkite saugią ir tvirtą infrastruktūrą savo duomenų centre, debesyje arba abiejose saugyklose.
Tai palaikymas, kuris atitinka jūsų poreikius. Nesvarbu, jūs dar tik pradedate ar jau perkėlėte savo verslui svarbius darbo srautus į „Azure“.
Nesvarbu, esate debesų kūrimo startuolis ar nepriklausomas programinės įrangos tiekėjas, turintis senesnio modelio vietinius programinės įrangos sprendimus, „Public Cloud“ yra galimybė suteikti savo klientams daugiau vertės, padidinti pelningumą, pagerinti vidines operacijas, sumažinti išlaidas ir palengvinti procesus.
Naudojantis serveriu, labai svarbi yra serverio duomenų kopija, užtikrinanti galimybę atkurti duomenis, kai dėl tam tikrų priežasčių, pvz., dėl gedimo ar incidento, sunaikinama tiesioginė aplinka.
Atsarginės kopijos paslauga paremta VEEAM technologija
Pasirinkus „Primend“ atsarginio duomenų kopijavimo paslaugą, jūsų duomenų centre esančios informacijos kopija perkeliama į „Microsoft Azure“ aplinką. Duomenys kaupiami naudojant „Veeam“ technologiją, kuri padeda sumažinti saugomą duomenų tūrį. „Primend“ yra atsakinga už sklandų paslaugos veikimą, stebi atsarginę kopiją ir jos duomenų kiekius, o prireikus juos atkuria.
Čia galite peržiūrėti įvairius mūsų organizuojamus mokymus. Mokymai gali vykti gyvai arba virtualiai. Registruokis į jums reikiamas mokymų kursus ir mes padėsime skristi!
Mokymų tikslas – supažindinti su skirtingais kibernetinių atakų metodais. Tai žinodama organizacija gali užkirsti kelią rimtoms grėsmėms, tokioms kaip el. pašto adreso perėmimas, asmens duomenų ir komercinių paslapčių vagystės ar net visos organizacijos infrastruktūros ir verslo kontrolės perėmimas.
Mokymų metu plačiau apžvelgsime kas yra „SharePoint“ ir kokios pagrindinės šio įrankio funkcijos.
Padedame bendrovėms kurti ataskaitų sistemas, kuriose atsižvelgiama į darbuotojų veiklos rezultatus ir kurios suteikia jiems operatyvią ir reguliarią grįžtamąją informaciją. Kiekvienam veiklos ataskaitų darbuotojui suteikus verslo analitikos galią, įmonė gali tvirtai laikytis savo veiklos krypties.
Priimti sprendimus sunku. Dar sunkiau, kai organizacija auga ir kiekvienas sprendimas turi įtakos daugybei žmonių. Yra keletas iššūkių, susijusių su duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimu
Kiekviena veiklos tikslus nusistačiusi įmonė turi reguliariai matuoti savo rezultatus. Tik taip galima objektyviai vertinti, tinkami jie ar ne. Biudžetas leidžia išmatuoti, ar įmonė laikosi savo finansinių tikslų. Kiekvienas biudžetas tai tikėtinų veiklos rezultatų modelis, pagrįstas pardavimo (pajamų) prognoze, parduotų prekių savikaina ir veiklos sąnaudomis, tokiomis kaip darbuotojų išlaidos, biuro išlaidos, rinkodaros išlaidos, MTEP išlaidos ir kt.
Faktas, kad norint pagerinti rezultatus, reikia valdyti veiklą. Bet kaip tai padaryti, kai tokios ataskaitos, kaip balanso ar pelno nuostolio, yra pagrįstos rezultatais? Kai mikroschemos tampa vis galingesnės ir pigesnės, darosi paprasčiau generuoti duomenis apie kiekvieną veiklą ir kiekvieną žingsnį. Gyvename amžiuje, kai svajonė apie mokslinį darbo ir produktyvumo valdymą tapo realybe.
2014 m. keturi draugai, biuras be langų ir didžiulis noras pasiūlyti Estijos IT rinkai paslaugas ir sprendimus su „wow“ efektu.
Mūsų vertybės, misija ir vizija nusako tai, kas mes esame ir ko mes siekiame. Savo vertybes išsigryninome kartu, įtraukiant visus komandos narius.
„Primend“ žmones vienija aistra ir bendras tikslas – siekti, kad verslas būtų sėkmingesnis.
„Primend“ žmonės sudaro didžiausią įmonės konkurencinį pranašumą. Dėl to ir didžiausios investicijos nukreiptos į mūsų žmonių tobulėjimą.
„Primend“ komanda siekia sukurti žmonėms sprendimus, kurie padėtų jiems pagerinti savo įmones ir bendruomenes. Tą darome sąžiningai bendradarbiaudami, nuolat mokydamiesi ir tobulėdami.